"בן הזוג שלי מפוצץ אותי ומאיים עליי". כך סיפרה תושבת טבריה למוקד 100 של המשטרה, וחשפה את מסכת הייסורים והאלימות הקשה שעימה התמודדה בשנה האחרונה. בן הזוג (32), אף הוא תושב טבריה, נעצר והואשם בתקיפה שגורמת חבלה של ממש, שלושה מקרים של תקיפה, שני מקרי איומים, ריבוי מקרי כליאת שווא והיזק לרכוש במזיד. התביעה ביקשה להאריך את מעצר הנאשם עד תום ההליכים.
לפי כתב האישום, שהוגש השבוע על-ידי התובע מהמחוז הצפוני פקד אריאל אלישיב לבית משפט השלום בעיר, ב-12 במאי בשעה 02:45 בלילה הגיעה למוקד 100 שיחת טלפון של הצעירה המבוהלת. "החבר שלי איים עלי ופוצץ אותי במכות בכביש", מלמלה הצעירה הנרגשת למוקדן 100. בעקבות התלונה נעשו ניסיונות לאתר את הנאשם, אך הוא נמלט. יומיים לאחר מכן הוא אותר ונעצר בטבריה. בחקירתו הכחיש כל קשר לתלונות בת זוגו, וטען שהוא לא הכה אותה ושהיא נפצעה מנפילה עצמית.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פקד אלי אילו, ראש משרד החקירות במשטרת טבריה, סיפר: "בעקבות שיחת הטלפון זוג שוטרים יצא אליה, איתר אותה בסמוך לביתה בטבריה, היא סיפרה לשוטרים שבן זוגה בשנה האחרונה כלא אותה בביתו, שפך על ראשה מים, הכה אותה באמצעות חפצים שונים, הפיל אותה לרצפה והכניס אותה בכוח למקלחת ועשה לה מקלחת קרה והכול משום שהעזה לבקש ממנו לצאת להוריה בטבריה".
כתב האישום מתאר את המציאות הקשה שבה חיה הצעירה המוכה. לפי פקד אלישיב, "עת שהו בני הזוג בבית, התגלע ביניהם ויכוח על רקע סירובו לאפשר לה לצאת מהבית לבית הוריה, הוא לקח את הסלולר של המתלוננת ושבר אותו לארבע חתיכות, ותקף אותה שלא כדין בכך שהכה בה באמצעות מקל מטאטא בראשה.
"הוא גרר אותה על הרצפה, משך בשיער ראשה, דרך על פניה כשהיא שכובה על הרצפה וקרע את חולצתה, הכה בה באמצעות שואב אבק בגופה, שפך מים על ראשה ועל פניה, הפיל אותה על זכוכיות שהיו על הרצפה, והכניס אותה למקלחת עם מים קרים".
פקד אלי אילופקד אלי אילוצילום: דוברות המשטרה
עוד צוין בכתב האישום כי "הנאשם המשיך ואמר לה 'אם משהו יזוז ליד הבית שלך, אני בא על אבא שלך ועל אמא שלך ועל כולם, שמתי כסף על אבא שלך, מפה תעשי מה שבא לך. יש לי קרוב משפחה או מישהו שאני מכיר שחברה שלה הלכה עם מישהו אחר אז הוא חתך אותה, מאיבר המין שלה ועד החזה, זה יהיה לך אם תלכי עם מישהו אחר. הנאשם הוסיף כי שילם על הראש שלה אם תפנה למישהו ושיירה לה ברגליים אם תלך עם מישהו אחר, כי לא תוכל להיות עם אף אחד אחר אלא רק איתו".
פקד אילו סיכם: "זה מקרה קשה מאוד של אלימות בין בני זוג, מקרה של אלימות מתמשכת של גבר אלים כלפי זוגתו, תוך שהוא מכה אותה, כולא אותה וגורם לה לחבלות בגופה, אין לי ספק שמהירות המעצר שלנו הצילה את חייה ומנעה את המשך ההתעללות בה".