עשרות מפגינים נגד המהפכה המשפטית הגיעו הערב (שלישי) לתחנת הרדיו אקו 99FM ברמת השרון, שם ביקר שר התקשורת שלמה קרעי מהליכוד. המוחים טוענים כי השוטרים במקום נהגו באלימות נגדם - ובתיעוד שהגיע לידי ynet אף ניתן לראות כי חברת מועצת העיר הרצליה, דנה אורן ינאי, חטפה מרפק לפנים משוטר יס"מ שחבש קסדה על ראשו. צפו בתיעוד בנגן הווידאו שבפתח הכתבה.
1 צפייה בגלריה
שוטר תקף מפגינה בהפגנה מחוץ לתחנה הרדיו eco99fm  ברמת השרון
שוטר תקף מפגינה בהפגנה מחוץ לתחנה הרדיו eco99fm  ברמת השרון
מרפק לפנים של חברת מועצת העיר הרצליה. השוטר חבש קסדה
(צילום: זאב ינאי)
חברת המועצה פונתה לבית החולים בעקבות חשש לזעזוע מוח. לדברי המפגינים, שוטרים שנכחו באזור היו ללא תגי שם, ונוספים אף נותרו עם קסדות שמסתירות את פניהם. יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שבה מתועדים שוטרים בהפגנות נגד המהפכה המשפטית עם קסדות או מסכות, שכן המוחים טוענים כי מדובר בניסיון להסתתר מאחוריהן.
מפגין אחד, סגן ראש העיר רמת השרון דני לביא, נעצר - ושוחרר. המפגינים אף טוענים כי מילד בן 12 נחטף מגפון. לדברי המוחים, הם מנעו את יציאת השר קרעי מהמקום במשך כשעה וחצי. רק לאחר שאפשרו את יציאתו מהמקום, נעצר המפגין.
המשטרה טענה כי המפגין, סגן ראש עיר, נעצר מכיוון שתקף שוטר. בתגובתה התייחסה גם לתיעוד שבפתח הכתבה וטענה כי "מפירי סדר החלו לחסום בגופם את היציאה מהתחנה ולא אפשרו לשר לצאת במשך דקות ארוכות. שוטר רכוב על אופנוע שהגיע במהירות למקום, החל לבצע את תפקידו בניסיון לפלס את דרכו של השר שהיה בתוך הרכב, אך השוטר נתקל בהתנגדות מצד מפירי הסדר שהחלו לדחוף ולתקוף את השוטר שהיה בודד באותה עת".
לדברי המשטרה, "במהלך התקיפה נפגעה אחת המפגינות שהגיחה מאחוריו מהמרפק של השוטר שניסה להתחמק מההתגודדות שהייתה סביבו כפי שניתן לראות בסרטון. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את זכות המחאה ותפעל באפס סובלנות כלפי מפירי סדר שיפגעו בשוטרים".
במקביל להפגנה הזו, נערכה הפגנה גם במושב נווה אטי"ב שבמורדות החרמון, שם נופש ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם רעייתו שרה במלון פנדה. מאות מפגינים נכנסו לשטח המושב, שהכניסה אליו נחסמה מאמש, באישור המשטרה - שהתירה להם להפגין כ-300 מטרים מהמלון בו שוהה נתניהו, בצל העתירות שהוגשו בנושא לבג"ץ.