"נאצי רוסי, אתה בכלל לא יהודי, אתה גוי מניאק": תושב הרצליה (58), שאביו אושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים אסותא באשדוד, התנפל בקללות, יריקות ואמירות גזעניות על המאבטחים והצוות הרפואי במקום. היום (ראשון) הגישה נגדו כתב אישום מחלקת התביעות של משטרת מרחב לכיש. צפו בתיעוד, שהגיע לידי ynet, בנגן הווידאו שבפתח הכתבה.
הנאשם, הגיע כאמור לבקר את אביו בבית החולים, אך לפי הנהלים נאסר עליו להיכנס למחלקה עצמה. לאחר שהבין הגבר כי לא יוכל לראות את אביו הוא צלצל בפעמון ללא הפסקה, דרש שיפתחו לו את דלת המחלקה, התנהג בפראות וקילל את הצוות הרפואי. למקום הוזעקו מאבטחי בית החולים שביקשו ממנו לעזוב.
1 צפייה בגלריה
תיעוד האלימות בבית החולים אסותא באשדוד
תיעוד האלימות בבית החולים אסותא באשדוד
סירב להתפנות מהמקום ותקף שוטר. הנאשם והמאבטח בבית החולים
הגבר שסירב להתפנות מהמקום, תקף כאמור את המאבטחים, קילל אותם וירק עליהם תוך שהוא מתועד במצלמת הגוף של אחד מהם. המאבטחים הודיעו לו כי הוא מעוכב עד הגעת המשטרה למקום, אך גם אחרי שהגיעו השוטרים, המשיך הנאשם לקלל את השוטר וסירב להתלוות אליו לתחנה. רק כשהגיעו למקום שוטרים נוספים לבית החולים הוא נעצר.
כתב האישום שהוגש נגדו מייחס לו עבירות איומים, התנהגות פרועה במקום ציבורי, העלבת עובד ציבור, תקיפה סתם ותקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו.