2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 411 סמוך למזכרת בתיה
זירת התאונה בכביש 411 סמוך למזכרת בתיה
זירת התאונה בכניסה למזכרת בתיה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אסון משפחתי בדרך ליום הכלולות: צעיר נהרג אתמול (יום ה') בתאונת דרכים בדרך לחתונה של אחותו. אביה של הכלה, שישב ברכב, נפצע באורח בינוני. הכלה קיבלה את הבשורה הנוראה כשהיא לבושה כבר בשמלה הלבנה, אחרי הכנות ארוכות ומרגשות למה שאמור היה להיות היום המאושר בחייה. "כתוצאה מהאסון, החתונה מבוטלת", נכתב בהודעת הסמס שנשלחה למוזמנים הרבים בשמחת בני הזוג, שהייתה אמורה להיערך אתמול בערב.
אתמול, בשעה 16:33, בצומת הכניסה המרומזר למזכרת בתיה, סמוך לביתם שבכניסה ליישוב, התנגשה משאית ברכב הפרטי שבו ישבו האח והאבא. האח, בן 31, נהרג במקום. האבא, בן 71, נפצע ופונה לבית החולים קפלן ברחובות.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 411 סמוך למזכרת בתיה
זירת התאונה בכביש 411 סמוך למזכרת בתיה
אסון בדרך לחתונה
(צילום: דוברות המשטרה)
אחת האורחות שהגיעה לבית המשפחה לתמוך בהם ברגעים הקשים מספרת: "התכוננתי לחתונה שמחה שהאמא של הכלה כל כך ציפתה לה, אבל במקום לרקוד, אני יוצאת מהבית כשאסון נורא פקד אותם". אחת מקרובות המשפחה הוסיפה: "במקום שהחתן והכלה ישמחו ביום המאושר שחיכו לו הם בוכים וכואבים את האסון הבלתי נתפס הזה".
בני הזוג היו אמורים להתחתן אמש בשטח פתוח לא הרחק ממזכרת בתיה. אחד העובדים באירוע סיפר: "זה רגע קשה. הכלה הייתה כל כך נרגשת, הקפידה על כל פרט. קשה לעכל אסון כזה רק כמה שעות לפני הטקס".
חובשי מד"א, עדן סיני ויהושע גוטליב, סיפרו: "הרכב היה עם פגיעות פח קשות מאוד ובתוכו נלכדו שני גברים מחוסרי הכרה. הנהג, גבר בן 31, היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. גבר נוסף בן 71 פונה לבית החולים כשמצבו קשה, נהג המשאית טופל במקום ופונה לבית החולים כשמצבו בינוני".