אישה בת 35 נהרגה הלילה (שלישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 25 שבנגב, מצפון לצומת העולים שליד באר שבע. שלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני ופונו לבית החולים סורוקה בעיר. יחד איתם פונה גם נהג הרכב הפוגע, החשוד בשכרות. אלא שאותו חשוד, צעיר בן 26 תושב אופקים, נעלם מבית החולים עוד לפני סיום הטיפול בו. בשעות האחרונות המשטרה מנסה לאתרו.
2 צפייה בגלריה
הרכבים בזירת התאונה
הרכבים בזירת התאונה
הרכב המעוך בזירת התאונה
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
בבדיקת ינשוף שנעשתה לו עלה כי הוא נהג בהשפעת אלכוהול, עם כמות של פי שלושה מהמותר על פי חוק. מבדיקה עולה כי הוא כבר נתפס בעבר כשהוא נוהג בשכרות. מכיוון שטרם נעצר על ידי המשטרה לאחר התאונה הלילה, הוא עדיין לא מוגדר כמי שנמלט מרשויות החוק.
האישה שנהרגה, תושבת אופקים, הותירה אחריה בעל ושני ילדים - בני 5 ו-6. ספיר זיתון בת ה-30, תושבת ב"ש שנפצעה בתאונה, נסעה יחד איתה הביתה. "הן החזירו אותי. נסענו יחד ולפתע הרגשנו בום מהצד. העיפו אותנו הצידה. התגלגלנו עם הרכב ונחתנו בוואדי. ראיתי את החברות שלי אחת מוציאה קצף מהפה והשנייה לא מגיבה. פינו אותי לאמבולנס יחד עם הנהג הפוגע והחברה שלו".
"הוא כל הזמן אמר 'אני מצטער, אני מצטער'. ואמר 'אני לא יודע איך זה קרה. איזה סתום אני. מה קרה לי?'. חברה שלו ניסתה ללטף אותי באמבולנס אבל אמרתי לה שתעזוב אותי. החברה הכי טובה שלי נהרגה. תכננו לעבור לגור יחד באותה שכונה, זו ליד זו".
דפנה זיתון, אמה, סיפרה ל-ynet כי "הנהג ישב בכיסא מולי בבית החולים, והוא פשוט קם ודפק ריצה. הוא הגיע לסורוקה באמבולנס יחד עם הבת שלי, שנפצעה בתאונה. זה נס שהיא חיה". לדבריה, "הוא ישב מולי, נראה מעט מסטול". היא סיפרה כי נלקח ממנו דם ונעשו לו בדיקות נוספות, אלא שאז הוא נעלם כלשונה. "סביבות השעה 3:00 הוא פשוט קם ונעלם. הייתה משטרה, הם הלכו למלא טפסים. ואז הוא פשוט הלך. ראיתי אותו קם בזריזות ופונה לאחד המסדרונות וזהו. הבנו שהוא פשוט ברח, נעלם. הוא לקח חיים של אישה צעירה בת 35, אמא לשני ילדים קטנים".
2 צפייה בגלריה
הרכבים בזירת התאונה
הרכבים בזירת התאונה
הרכב השני. הנהג חשוד בשכרות, ונעלם מבית החולים
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א בשעה 02:08. ההרוגה נלכדה במושב האחורי של אחד מכלי הרכב וצוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותה בזירה. הפצועים - שתי נשים כבנות 30 ו-40 ושני צעירים בני 18 ו-26 – פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
פרמדיק מד"א דני שטרקמן סיפר: "מדובר בתאונה קשה. ראינו שני כלי רכב מעוכים לאחר התנגשות, אחד היה במרכז הכביש והשני עף לשולי הדרך. ברכב נסעו שלוש נשים. הנהגת והנוסעת היו בהכרה מלאה ויצאו מהרכב עם חבלות ובמצב בינוני. במושב האחורי נלכדה אישה, היא הייתה מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".
שטרקמן הוסיף כי "מהרכב השני, שהיה במרכז הכביש, יצאו הנהג בן 26 וצעירה בת 18. הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות. הענקנו לפצועים טיפול רפואי ופינינו אותם בדחיפות להמשך טיפול בבית חולים".