המשטרה והמשרד להגנת הסביבה עיכבו היום (שלישי) לחקירה ארבעה בני אדם מאזור רמת השרון וטייבה, בהם שני עובדי ציבור, בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וקבלת שוחד. לפי החשד, נהגי משאיות השליכו פסולת בנייה באתרי הטמנה פיראטיים בשטחים פתוחים ברמת השרון בניגוד לחוק, וקבלני בניין שיתפו פעולה עם גורמים בעירייה, שניצלו את מעמדם, אפשרו את השלכת הפסולת, ואף קיבלו לכאורה תמורה כספית לכך וגרפו לכיסם סכומי כסף גדולים.
2 צפייה בגלריה
כלי הרכב שנתפסו
כלי הרכב שנתפסו
ארבעה נעצרו בחשד לעבירות כלכליות משמעותיות. משאית שנתפסה בפשיטה המשטרתית
(צילום: המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה)
2 צפייה בגלריה
כלי הרכב שנתפסו
כלי הרכב שנתפסו
כלי צמ"ה שנתפס בפשיטה המשטרתית, הבוקר
(צילום: המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה)
יחידת ההונאה במחוז תל אביב והמשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, שהיא גוף האכיפה לחוקים סביבתיים, ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה בנושא, וזיהו את הנהגים משליכים פסולת, תוך שהם מזהמים את הסביבה וגורמים למפגע סביבתי.
הבוקר עם מעבר החקירה לגלויה וחיזוק התשתית הראייתית, המשטרה הירוקה, שוטרי יחידת ההונאה של מחוז ת"א ויחידת שחר 101 של מג"ב פשטו על בתיהם של החשודים וביצעו חיפושים נרחבים, במהלכם נתפסו 12 משאיות וכלי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי). בתום החיפושים עוכבו כאמור ארבעת החשודים לחקירה ביחידת ההונאה בחשד לעבירות כלכליות משמעותיות.
מהמשטרה והמשרד להגנת הסביבה נמסר כי הם "ממשיכים בפעילות האכיפה, וייתכנו מעצרים נוספים. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה לצמצום עבירות סביבתיות הפוגעות בבריאות הציבור והסביבה".