אנס אחיינית בת ארבע, ביצע מעשים מגונים באחיינית נוספת שגם היא בת ארבע - ושלח סרטונים ותמונות שתיעדו את התקיפות המיניות לאדם שהתחזה לילדה בת 11. כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב אזור הדרום.
לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד אלכסנדרה קרא ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, בחודש שעבר החל הדוד להתכתב באתר היכרויות עם אדם שהציג את עצמו כילדה. בהמשך עברו השניים להתכתב באפליקציית סקייפ וניהלו שיחות בעלות אופי מיני.
בשלב מסוים ביקש הנאשם מ"הילדה" להיפגש ולקיים עימה מגע אינטימי. בניסיון לשכנע אותה להיפגש, אמר הנאשם שיעשה כל מה שתבקש ממנו, ואף הציע שיקיים מגע מיני עם אחייניותיו בשידור חי. בהמשך לכך הנאשם אנס אחת מהן וביצע מעשים מגונים בשתיהן. הוא תיעד את התקיפה המינית ושלח כאמור סרטונים ותמונות ל"ילדה" בסקייפ.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
כתב האישום מייחס לדוד עבירות של אינוס בת משפחה, מעשים מגונים בבת משפחה וייצור חומרי תועבה בידי בן משפחה. במקביל הוגשה נגדו בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים.
במהלך חקירת הדוד, הצליחה המשטרה לאתר ולעצור את האיש שהתחזה לילדה וקיבל מהנאשם את הסרטונים והתמונות. במסגרת חקירת המתחזה התברר כי הוא ניהל התקשרויות בעלות אופי מיני דומה עם אנשים נוספים. ברשותו אותרו תכנים פדופיליים רבים.
החקירה בתיק נוהלה ביחידה 105 בלהב 433, ולוותה באופן צמוד על-ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.