3 צפייה בגלריה
המפגש הראשון של רון קריבוי עם הוריו לאחר שחררו משבי חמאס
המפגש הראשון של רון קריבוי עם הוריו לאחר שחררו משבי חמאס
ביקר רבע שעה במוקד הטלפוני, ולא גייס כספים. יאיר נתניהו, אתמול
לאחר שפרסם בשבת האחרונה כי שב לארץ לאחר כמעט שמונה חודשים, וכחודש וחצי מפרוץ המלחמה, יאיר נתניהו ביקר אתמול (שלישי) בבניין "איחוד הצלה" בירושלים - ועורר סערת תקשורתית. הביקור, שארך כשעה ורבע, הוביל לשאלות לגבי מטרתו וטיבו. בזמן שהותו במוקד הטלפוני, לא גייס נתניהו הבן כספים. עם זאת, לאחר הביקור, שיתף באינסטגרם שלו סטורי בו נכתב כי הוא "התנדב" באיחוד הצלה.
3 צפייה בגלריה
יאיר נתניהו באיחוד הצלה
יאיר נתניהו באיחוד הצלה
"תורם למדינה". הסטורי ששיתף יאיר נתניהו על עצמו
הכותרת
ארה"ב, מאחורייך: האינטרס הסיני במלחמה
24:59
מקורות המעורים בפרטים טוענים שהביקור היה מתואם מראש, ושנתניהו ביקש את הצילום של צלם "איחוד הצלה" שפורסם מהביקור. לפי המקורות, נתניהו הוא "חבר בורד" של איחוד הצלה בחו"ל ולא פעיל באופן קבוע כמתנדב. עם זאת, גורמים ב"איחוד הצלה" אמרו כי נתניהו גייס מאות אלפי דולרים לאורך השנה האחרונה עבור הארגון.
ל-ynet ול"ידיעות אחרונות" נודע כי נתניהו הגיע למקום בליווי שני מאבטחים. במהלך הביקור במוקד הטלפונים נלקחו הטלפונים מהמוקדנים, בהתאם לבקשתו של נתניהו. בתיעוד מהביקור, לבש נתניהו מעיל שמוענק לאורחים בכירים, ולא את המעיל הרגיל של המתנדבים בארגון.
3 צפייה בגלריה
יאיר נתניהו "מלכלך" על גופי תקשורת ועיתונאים בעמוד הטלגרם שלו
יאיר נתניהו "מלכלך" על גופי תקשורת ועיתונאים בעמוד הטלגרם שלו
תוקף את התקשורת, את ביידן ואת כוחות הביטחון
(מתוך עמוד הטלגרם של יאיר נתניהו)
בנו של ראש הממשלה עזב את הארץ בתחילת אפריל, כמה ימים לאחר הלילה שבו פיטר אביו את שר הביטחון יואב גלנט, בצעד שהוביל למחאת ענק ובסופו של דבר לא יצא לפועל. בתחילה שהה נתניהו הבן בפורטו ריקו, ובחודשים האחרונים התגורר במיאמי. לפני כמה ימים הוא טס מפלורידה, ואחרי עצירת ביניים של כמה ימים, נחת בשבת בישראל בטיסה מניו יורק.
בשבוע שעבר שיתף יאיר נתניהו תכנים נגד מפקדי צה"ל, בעיצומה של המלחמה. נתניהו הבן ציטט תוכן שהעלה ד"ר גיא בכור, שבו טען בעקבות המחדלים הצבאיים ב-7 באוקטובר: "דרג הפיקוד בצה"ל מנותק מן החיילים, עם יהירות, שאננות ומסוכנות".