חייל בחטיבת גולני התלונן כי הותקף בפטיש חמישה ק"ג בפניו ונשדד בכביש סואן לעיני מאות נהגים שנסעו בכביש, וזאת רק משום שנהג לאט. כך עולה מחקירה המתנהלת במשטרת נצרת.
אתמול בשעת ערב מוקדמת התקבל דיווח במוקד 100 של המחוז הצפוני על שוד אלים ותקיפה סמוך לצומת המוביל. ניידות משטרה הוקפצו למקום.
1 צפייה בגלריה
החייל שהותקף והפטיש ששימש לתקיפתו
החייל שהותקף והפטיש ששימש לתקיפתו
החייל שהותקף והפטיש ששימש לתקיפתו
"השוטרים שהגיעו זיהו צעיר עם חבלת פנים קשה מאוד", תיאר מפקד תחנת נצרת ניצב-משנה רן אופיר. "הצעיר סיפר לשוטרים שנסע מכיוון נוף הגליל לכיוון הקריות והותקף על ידי שני בני מיעוטים שנסעו בכביש". בזמן התקיפה היה החייל בלבוש אזרחי ולא על מדים.
החייל צילם בטלפון את הרכב שבו נסעו החשודים בתקיפתו ומסר את הצילומים לידי השוטרים. מיד עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה, וזמן קצר לאחר מכן הגיעו חוקרים לביתו של אחד החשודים בכפר ליד נצרת ומצא את הרכב שבו נסעו החשודים מכוסה ביריעת ברזנט. בחיפוש נמצא גם הפטיש ששימש את החשודים בתקיפת החייל. הפטיש נשלח לבדיקת מעבדה במטה הארצי. אחד החשודים, בשנות הארבעים לחייו, נעצר והמשטרה מחפשת אחר חשוד נוסף. בחקירתו הכחיש החשוד שתקף את החייל וטען להגנתו שהחייל היה זה שתקף אותו ודחף אותו.
"מהחקירה עולה שהצעיר נהג בכביש שבין צומת הזכוכית לכיוון הקריות, והחשודים כעסו על כך שהוא נהג לאט מדי. הם חתכו אותו עם הרכב שלהם, ירדו ותקפו אותו עם פטיש חמישה ק"ג. זו בריונות בכביש בצורה הכי מכוערת", הוסיף נצ"מ אופיר. לאחר שהתוקפים חבטו בחייל באמצעות הפטיש הכבד בפניו וגרמו לו פציעות, הם גם שדדו ממנו את שעון היד שלו וגנבו את מפתחות הרכב שלו. גורם המעורב בחקירה ציין כי אף אחד ממאות הנהגים שחלפו במקום בזמן התקיפה לא עצר כדי לסייע לחייל.