גבר בן 55 נספה בשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים ברחוב הנשיא בגבעת שמואל.

1 צפייה בגלריה
זירת השריפה בבניין המגורים בגבעת שמואל
זירת השריפה בבניין המגורים בגבעת שמואל
השריפה בגבעת שמואל
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על השריפה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 18:41, ובכבאות והצלה בשעה 18:20. חובשים ופרמדיקים שהוזנקו לזירה הודיעו כי הגבר סבל מכוויות קשות, וקבעו את מותו במקום. בנוסף, צעיר בן 27 שנפגע באורח קל משאיפת עשן פונה לבית החולים שיבא בתל השומר.
פרמדיק מד"א עומר מנור סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שריפה בוערת בקומה שלוש בבניין בן ארבע קומות. לאחר כיבוי השריפה נכנסו לדירה, שם שכב המנוח כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם כוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
רב רשף דדי קולימר פיקד על צוותי הכיבוי בשריפה, שחתרו למגע לכיבוי האש וסרקו את המבנה לאיתור לכודים נוספים. מפקד המחוז טפס רונן מכטייב ומפקד תחנת בני ברק טפסר משנה יעקב בנימיני הגיעו גם הם למקום, וחוקר דלקות זומן לבחינת נסיבות פרוץ השריפה.
גם מתנדבי זק"א הוזעקו למקום בעקבות קבלת הדיווח, ומתנדב זק"א אריאל יזדי אמר כי "המוקד הזניק אותי לרחוב הנשיא בגבעת שמואל בעקבות דיווח על גבר שנספה למוות בדירתו. בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז"פ שפועלים במקום. הגופה תועבר להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית".