מהומה פרצה היום (רביעי) בתיכון עירוני י"ד בצפון תל-אביב אחרי הפגנה שקיימו התלמידים בעקבות פוסטים ששיתפה המנהלת יעל איילון נגד התנהלות צה"ל. התלמידים אף טוענים כי אחד מהם הותקף על ידי מנהל החטיבה העליונה.
לאחרונה שיתפה איילון מאמר עם תמונה של ההרס בעזה והכיתוב: "לא מראים לנו את ההשלכות של פעולות צה"ל בעזה, אבל אנחנו חייבים לדעת מה נעשה בשמנו". השיתוף אגב נמחק מאז מהעמוד שלה.

לצד זאת, בעמוד הפייסבוק שלה איילון מרבה לשתף גם פוסטים המציגים התנהלות מוסרית ומכבדת של חיילי צה"ל, כמו למשל תמונה של חיילים המסייעים לקשישה עזתית נכה על כיסא גלגלים. היא גם שיתפה פוסט בשבחו של הרמטכ"ל הרצי הלוי ופוסטים הנוגעים בחטופים ששוחררו ואלו שעדיין שבויים ברצועת עזה.
ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "המשרד מגנה ויפעל נגד כל מקרי אלימות בחומרה רבה. לעניין המנהלת, המשרד רואה בחומרה כל ביטויי הסתה ועידוד טרור מצד עובדי הוראה. כלל המקרים מטופלים בהתאם ועולים לבדיקה ודיון במסגרת וועדת ההסתה במשרד. המנהלת מועסקת על ידי עיריית תל אביב ועניינה נמצא בהליך בירור בעירייה. כעסם של התלמידים מובן, אך יש לשמור על גבולות השיח ההתנהגות המכבדת ולהימנע לחלוטין מכל פעילות אלימה מכל סוג שהוא".
מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "בהמשך לאירועים החריגים בבית הספר ולאובדן השליטה על ניהולו, זומנה המנהלת לשיחת שימוע ובהמשך לכך תינתן החלטה. באשר לאירוע בזמן ההפגנה, נערכה בדיקה עם מנהל החטיבה העליונה, ולטענתו הילדים התפרעו וחובתו הייתה להפריד ביניהם".