שירי ביבס תועדה ביום שבת האחרון נושאת את ילדיה הקטנים על הידיים, בתמונה שהפכה ויראלית. היא והילדים, לפי הערכות משפחתה, נחטפו על ידי חמאס - אבל גורל בני משפחתה האחרים לא ברור. "אחי ואשתו, אחיינית שלי, בעלה ושני הילדים שלהם נחטפו מקיבוץ ניר עוז. התמונה של אחיינית שלי התפרסמה עם שני הילדים הג'ינג'ים", אמרה דודתה של שירי, עידית זילר.
2 צפייה בגלריה
שירי ביבס וילדיה
שירי ביבס וילדיה
שירי ביבס וילדיה
"הילדים שלי גילו את הכול מהרשתות", אמרה זילר. "אנחנו יודעים עליה בגלל התמונה. לגבי בעלה, אחי, ואשתו - אנחנו חושבים שהם גם נחטפו כי כשהצבא נכנס לבית שלהם בלילה הם לא מצאו אותם. אחרים נמצאו מתים. חצי קיבוץ מת".
2 צפייה בגלריה
שירי וירדן, יוסי ומרגית סילברמן, כפיר ואריאל
שירי וירדן, יוסי ומרגית סילברמן, כפיר ואריאל
שירי וירדן, יוסי ומרגית סילברמן, וכפיר ואריאל הקטנים
"כשהיו אזעקות התקשרתי אליהם, הם אמרו לי שהם בממ"ד ושאין לי ממה לדאוג. אחר כך פתחתי טלוויזיה וראיתי מה שקורה. ביקשתי 'תסגרו את הדלתות ואת כל הבית'. בשעה 09:00 כבר לא הצלחתי ליצור איתם קשר".

"אף אחד לא התקשר אליי"

"אף אחד מממשלת ישראל לא התקשר אליי. לא לבת שלי, לא לאחותה של שירי", היא אמרה. משום שנחשפה לתמונה, היא סבורה ששירי נחטפה יחד עם הילדים - אך לגבי הבעל של שירי ירדן ביבס, ואחיה ואשתו, יוסי ומרגית סילברמן, אין כרגע מידע. להשערתה של עידית, גם הם חטופים משום שצה"ל לא מצא אותם. "אנחנו מבקשים מכל העולם שינסו לעזור לנו", היא אומרת בבכי.
טלפון ליצירת קשר - יפעת: 052-3438215