1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
ארכיון
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה היום (חמישי) נער בן 17 מראשון לציון בחשד לאונס נערה בת 15 בביתו. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו בחמישה ימים.
לפי המשטרה, הדיווח על האונס התקבל הבוקר - אז פנתה הנערה ואמרה כי הנער אנס אותה לאחר שהזמין אותה לביתו. "שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה מואצת בעקבות הדיווח, והנערה קיבלה סיוע בהיבט הרווחתי והרפואי - לצד גביית עדותה לשם קידום החקירה", נמסר.
לאחר הגשת התלונה הראשונית, הנערה מסרה עדות בליווי אחד מהוריה והיא נמצאת במעקב של עובדת סוציאלית. מהחקירה עולה כי הייתה היכרות מוקדמת בין השניים.
השוטרים עצרו את החשוד לחקירה, ערכו חיפוש בביתו ותפסו ממצאים רלוונטיים. בתום חקירתו הוא נכלא ובית המשפט האריך את מעצרו.
במקביל, המשטרה חוקרת חשד שנער בן 15 מהמרכז סחט מינית ילד בן תשע באמצעות אפליקציית דיסקורד. לפי המשטרה, הורי הילד דיווחו כי הם מזהים בטלפון של בנם תכתובות בעלות אופי מיני בוטה עם החשוד, וכן תכתובות נוספות בהן החשוד בן ה-15 סוחט לכאורה באיומים את בנם וגורם לו לשלוח אליו תמונות מיניות דרך הרשת.
בנוסף, על פי החשד, החשוד השתלט על חשבון הדיסקורד של הקורבן והפיץ דרכו תמונות עירום של הקורבן. אתמול, עם המעבר לחקירה גלויה, עוכבו הנער בן ה-15 ושניים מבני משפחתו לחקירה. בסיום החקירה שוחררו בני המשפחה, ובית המשפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של הנער עד מחר.