ירי טילי נ"ט ליישובים בקו העימות, חדירות כלי טיס עוינים לישראל ותקיפות בדרום לבנון - הלחימה בצפון נמשכת: משעות הצהריים (שלישי) הופעלו בכמה אזורים בגליל העליון שלוש אזעקות המתריעות על חדירת כלי טיס עוין - בצה"ל עדכנו כי לוחמי ההגנה האווירית יירטו מטרות חשודות. כבר בשעות הבוקר חיזבאללה קיבל אחריות על ירי נ"ט לעבר ישראל ובתקשורת בלבנון דיווחו על מספר תקיפות צה"ל באמצעים שונים בכמה עיירות גבול.

עלי שועייב, כתב רשת "אל-מנאר" של חיזבאללה, דיווח בשעות הבוקר כי צה"ל תקף בעיירות מיס אל-ג'בל ובלידא הסמוכות לגבול ישראל. בהמשך, דווח בתקשורת הלבנונית כי טיל נ"ט נורה משטח לבנון למטולה - קצת יותר משעה לאחר מכן פרסם חיזבאללה לקיחת אחריות ומסר: "כתמיכה בעם הפלסטיני ברצועת עזה ובאיתנות שלו, לוחמי חיזבאללה ירו בשעה 11:05 לעבר מוצב במטולה, עם הנשק המתאים, ובוצעה פגיעה".
כתב רשת "אל-מיאדין", המזוהה עם חיזבאללה, דיווח שכטב"ם ישראלי תקף באזור שבין העיירות א-נאקורה ועלמא א-שעב בדרום לבנון. בפרסומים נוספים ברשתות מקומיות דווח כי מטוסי קרב ישראלים ביצעו ארבע תקיפות בעיירה א-לבונה, הנמצאת באזור הגבול המערבי עם ישראל.
הכותרת
המלחמה שנשכחה, אבל משפיעה על המערכה נגד חמאס
28:26
2 צפייה בגלריה
תקיפות בא-לבונה
תקיפות בא-לבונה
תקיפות צה"ל בא-לבונה שבגבול
2 צפייה בגלריה
דיווח פלסטיני מתקיפות בלבנון
דיווח פלסטיני מתקיפות בלבנון
תיעוד מדרום לבנון של "תקיפות ישראליות"
מאוחר יותר דיווח שוב עלי שועייב כי "בוצעה תקיפה לעבר מטרה צבאית ישראלית במלכיה", וכתב אל-מיאדין בלבנון דיווח כי אירעו תקיפות נוספות משטח לבנון לעבר שני מוצבים ישראלים נוספים באזור הגבול המערבי - וציין שישראל תוקפת בתגובה באזור עיתרון.
כאמור, לאחר שהופעלה בשעות הצהריים אזעקה המתריעה מפני חדירת כלי טיס עוין באזור הגליל העליון, בדובר צה"ל עדכנו כי לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה מלבנון לישראל וההתרעות על ירי רקטות וטילים הופעלו מחשש לשברי יירוט. עוד נמסר כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו שורת מטרות צבאיות של חיזבאללה בשטח לבנון, בהן תשתיות טרור, מבנים צבאיים, מחסן אמצעי לחימה ועמדת שיגור של ארגון הטרור.
גם בעמק החולה הופעלו התרעות על חדירת כלי טיס עוין, ובדובר צה"ל עדכנו כי לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה באמצעות מערכת כיפת ברזל מטרה אווירית חשודה שחצתה מלבנון לשטח ישראל, וככל הנראה מדובר בכטב"ם.
עוד נמסר שכלי טיס של חיל האוויר תקף חוליית מחבלים בשטח לבנון, באזור חניתה. כוחות צה"ל תקפו בירי טנקים תשתית טרור של חיזבאללה בלבנון, וכוחות ביצעו ירי ארטילרי להסרת איום באזור יראון.