ראשי ישיבות ההסדר מסרו כי לאור פגישתם השבוע עם הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, ובכירים בצה"ל ואחרי דיון שנערך בנושא באסיפה כללית, בני ישיבות ההסדר יתגייסו באוגוסט הקרוב לחיל השריון. עוד הם מסרו כי בפגישה עם הרמטכ"ל והבכירים בצה"ל "הוצגו כלל הבעיות במימוש פקודת השירות המשותף, והחובה לדאוג שכל חייל שומר הלכה יוכל לשרת על פי אמונתו וערכיו. במסגרת הדיון עלו עקרונות לפתרון הבעיות ודרכי פעולה למימוש עקרונות אלו".