לאחר שב-ynet נחשף כי צעירה בשנות ה-20 לחייה התלוננה כי עקץ אותה בכמעט חצי מיליון שקלים, שמעון חיות, המכנה את עצמו "סיימון לבייב" וזכה לכינוי "נוכל הטינדר", הכחיש את הטענות נגדו. בריאיון לאולפן ynet טען לבייב כי הוא זה שנפל קורבן לעוקץ: "זה ניסיון סחיטה. כבר שלשום הגשתי תלונה במשטרה על גניבת רכב, וברור שמדובר בעורכת דין עלומת שם שמנסה לבוא ולהמציא סיפורים".
לבייב המשיך: "גנבו לי אוטו. ניסו שלשום לא רק את זה, אלא גם לשדוד אותי ולגנוב את הפרארי שלי, גם כן כדי לנסות לסחוט אותי. על כל הדברים האלה הגשתי שלשום תלונה במשטרה ועכשיו אני מחכה שיבררו. הרכב כרגע נמצא ברמאללה, שם הם מחביאים אותו בתור קלף מיקוח, ואני מנסה לשחרר אותו ולקחת מה שמגיע לי. לבוא ולספר סיפורים מאוד קל, בייחוד עליי".
הצעירה שהתלוננה נגד לבייב הכירה אותו לפני כמה חודשים, ולמרות שצפתה בסדרה "נוכל הטינדר" בנטפליקס, טענה כי הצליח לשכנע אותה כי הסדרה עשתה לו עוול. היא סיפרה לו שהיא מעוניינת לרכוש לעצמה רכב מסוג Z4 BMW קבריולט, ולבייב החל להדריך אותה לגייס כספים, בטענה שכדי שתוכל לקבל הלוואות משמעותיות עליה להתחיל לבצע בחשבונה עסקאות גדולות. בין היתר, היא סיפרה כי קיבלה מלבייב הנחיות להעברת הכספים. בהודעת ווטסאפ ששלח אליה לכאורה לבייב, הוא כתב: "תשלחי את ה-94 (אלף שקלים) בהעברת זהב ותעשי שוב פעם קניית רכב. תעשי את זה בשעה הקרובה שזה יזוז מהר".
4 צפייה בגלריה
התכתבות
התכתבות
התכתבות לכאורה בין לבייב לצעירה
4 צפייה בגלריה
שמעון יהודה חיות סיימון לבייב
שמעון יהודה חיות סיימון לבייב
לבייב: "עובדה שהאוטו נמצא ברמאללה עכשיו"
(צילום: EPA)
הצעירה טענה כי את סכומי הכסף השונים שהצליחה לקבל מחברות האשראי כהלוואות, היא העבירה ללבייב שהבטיח לדאוג לה לרכב חלומותיה. עוד אמרה כי לבייב ניסה להתל בה ולהראות לה שהוא רציני, ומסר לה רכב קבריולט אחר עד להגעת הרכב שהבטיח לה, אך אותו רכב היה מעוקל וממושכן, ועל שם אדם אחר. לפי התלונה, הצעירה שילמה ללבייב תמורת הרכב הזמני כ-400,000 שקלים. הצעירה סיפרה כי לאחר מכן לבייב עקב אחריה וניסה לגנוב את הרכב. לאחר שלא הצליח בכך, הוא דרש ממנה להחזיר אותו והטיח בה כי היא למעשה גנבה ממנו את הרכב. הצעירה התגוננה והטיחה בפניו כי יש בידיה אסמכתאות על העברות שעשתה לו לשם קבלת הרכב.
- מה בנוגע להוראות בנוגע לכספים? ראינו 'אל תעבירי 50 אלף, תעבירי 60'? "זה לא חצי מיליון. אני יכול לבוא ולייעץ לבן אדם מה לעשות בשביל קניית רכב. נתתי לידידה שלי שאמרה לי שאין לה אוטו רכב של חצי מיליון שקלים ללא ביטוח, אך ורק כדי שיהיה לה איך לנסוע. היא ניצלה את טוב הלב שלי והתחברה עם עבריינים ששלשום ניסו לחטוף אותי".
- הגענו מסיפור הרכב לארגוני פשע מרמאללה שמנסים לחטוף אותך. קצת מסובך, לא? "האוטו כרגע נמצא ברמאללה, אני יכול להראות את הלוקיישן הנוכחי. זה לא חדש שאנשים מנסים לקחת ממני כספים. אני מטרה מאוד קלה. היא לא ענתה לי כל היום, אז הסתכלתי איפה המיקום של האוטו ב-GPS. הגעתי לחוף התכלת בראשון לציון וראיתי אותה יושבת שם עם האוטו. התקדמתי לעברה ואז פשוט קפץ עליי בן אדם, אל תוך הפרארי שלי שיש לה גג פתוח, וניסה לגנוב ממני את האוטו. זמן קצר לאחר מכן קיבלתי טלפון, ואיימו עלי שלא אפנה למשטרה. 'תעזוב את הארץ, כי אנחנו נטפל בך', אמרו לי. הכל מוקלט ומצולם במצלמות אבטחה באזור".
- אבל איך הדברים האלה תמיד קורים לך? "אני לא יודע, אבל עובדה שהאוטו נמצא ברמאללה עכשיו. אני צריך להישאר בבית שלי בגלל מה שקרה, אני חושש לחיי. אני לא מרגיש בטוח גם בבית, אם קפצו עלי לאור יום במרכז ראשון לציון, במקום מלא מצלמות. אני נמצא עם אבטחה 24 שעות. אני קורבן הסחיטה".
- נתת לידידה שלך רכב בשווי 400 אלף שקלים - ללא ביטוח? "נתתי לה את האוטו בגלל שסמכתי עליה, וכן, הוא לא מבוטח כי זה האוטו המשני שלי ואני לא נוסע בו רוב הזמן. יש לי גם פרארי בשווי 2 מיליון שקל שלא עשיתי לה ביטוח. זה מגוחך, אם מחר המאבטח שלי ילבש חצאית ויגיד שעקצתי אותו אז יאמינו לו. גם לא יתקנו את הטענות נגדי בגלל שהמתלוננת היא בחורה. אולי אם אעשה ניתוח לשינוי מין יאמינו לי".
פרקליטתה של המתלוננת, עו"ד מירי פרידמן, מסרה בתגובה: "תגובת המכונה סיימון לבייב, הגיעה לאחר שמרשתי הגישה תלונה מפורטת למשטרה מגובה בעשרות הודעות ובתכתובת מפורטת מהמכונה סיימון לבייב. שמציע לה לקנות רכב בהנחה, ומפנה אותה לקחת הלוואות ולהעביר את הכסף עבור הרכב. סיימון שולח לה קבלות עבור קניית רכב ואף שולח לה תמונות של הרכב. לאחר שהעבירה סכום גבוה, הביא לה את הרכב. כשהתברר לה שמדובר ברכב שלא ניתן להעביר עליו בעלות, והוא ממושכן ומשועבד ביקשה ממנו מרשתי את כספה חזרה, ואז החל לתקוף ולאיים עליה".
עורכת הדין הוסיפה: "מסתבר בדיעבד, שסיימון נוהג ולא בפעם הראשונה, לשכור רכב ואז למכור את הרכב המושכר. כשהעוקץ מתגלה הוא ממהר לתקוף את הקורבן ולטעון שהרכב נגנב ממנו. מדובר בנוכל ערמומי מאוד, שהדרך שבה פעל מצמררת ומפחידה. מרשתי, בחורה צעירה, נפלה קורבן. מוטב שהאצבע המאשימה תופנה לנוכל, שחכם על בנות צעירות, שבוחר אותן בקפידה לביצוע זממו והורס את חייהן. צר לי שניתנת לו במה תקשורתית, שבה הוא מאשים את הקורבן. האשמת הקורבן זה דפוס הפעולה הידוע שלו, הוא מהתל בכולם. אני מקווה ומאמינה שמשטרת ישראל תשים סוף לנוכל מסוכן וערמומי שלא בוחל בכלום, ואז מוסיף ומעז להאשים את הקורבן".