2 צפייה בגלריה
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
"יצר פתח לתלמידות ותלמידים שמבטאים מצוקה". בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
(צילום: מוטי קמחי)
תלמיד תיכון יוקרתי בתל אביב חשוד שביצע מעשים מגונים בתלמידות בית הספר במהלך החודשים האחרונים - ואף אנס אחת מהן. כך עולה מחקירה המתנהלת בימים אלו במשטרת מרחב ירקון.
על פי החשד, התלמיד (16) תקף מינית נערות בנות גילו שלומדות איתו בבית הספר. הוא חשוד שתקף אותן שלא בתחומי בית הספר, אלא במקומות אחרים בעיר. הפרשה נחשפה בתוכנית "שבע תשע" ב-103FM.
החקירה התנהלה באופן סמוי במשך שבועיים, אז הגיעה למשטרה תלונה ראשונה מצד תלמידה שלדבריה הותקפה מינית על ידי אותו נער. מאז פנו עוד כמה תלמידות למשטרה. נכון להיום, הנער החשוד עדיין לא זומן לחקירה.
2 צפייה בגלריה
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
השירות הפסיכולוגי מסייע. בית הספר שבו למד הנער
(צילום: מוטי קמחי)
יו"ר הוועד העירוני בתל אביב, איל לבנון, אמר כי "מדובר במקרה קשה של כמה נערות שנפגעו והורים שהחשש הכי גדול שלהם התממש. כרגע כל המערכות מגויסות לעזור לנערות ולמשפחות. זה נמצא בטיפול המשטרה ואנחנו מקווים שהמשטרה תמצה את החקירה כמה שיותר מהר". לדבריו, "הורי הנערות עודכנו אתמול על ידי בית הספר וכלל ההורים עודכנו בהמשך".
במכתב ששלח מנהל אחד מבתי הספר לכלל ההורים, הוא כתב כי "הוגשו תלונות במשטרה והתארגנו כדי לטפל בכך בדרך רגישה, מכילה, מחבקת וקשובה לאירוע שהתרחש מחוץ לבית הספר אך נכנס לכאן בדרך הטבע". בהמשך המכתב סיפר המנהל כי הוא כינס את כל המורים ובעזרת סיוע של השירות הפסיכולוגי הם ערוכים לטפל בסיטואציה ולסייע לתלמידים.
"כל זמן שהתלונות נחקרות במשטרה איני יכול להרחיב ולפרט" כתב המנהל. "אני פונה אליכם ההורים ומבקש שותפות וגיבוי. האירוע יצר פתח לתלמידות ותלמידים שמבטאים מצוקה, יחד איתכם נהייה קרויים ורגישים לכל גילוי - אנא עדכנו".
מעיריית תל אביב יפו נמסר כי "העירייה מאשרת שאכן דווח על מקרים של פגיעה מינית חמורה בשני תיכונים בעיר. מנהלי בתי הספר פעלו כנדרש במקרים כאלו. מעבר לכך לא נוכל להרחיב שכן המקרים נמצאים בחקירת משטרה".
משרד החינוך מסר כי "מדובר באירוע קשה וחמור, אשר מצוי בחקירת משטרה. המשרד מלווה את האירוע מרגע שהוא דווח לו, ומעניק תמיכה וליווי אישי לתלמידה הנפגעת על ידי אנשי מקצוע מהשירות הפסיכולוגי ייעוצי. המשרד תגבר את בית הספר באנשי מקצוע שיסייעו להם בהתמודדות עם האירוע. יצוין כי התלמיד הפוגע אינו בבית הספר. המשרד עוקב אחר חקירת המשטרה ויפעל בהתאם לממצאים שיעלו ממנה".