חשד לחיסול: חסן אבו-סיף בן ה-35 נורה למוות אמש (מוצאי שבת) ברחוב הרב רובינשטיין ביפו, סמוך למסגד בשכונה שבה הוא מתגורר. הוא פונה לבית החולים וולפסון בחולון במצב אנוש, שם מת מפצעיו. במשטרה חוקרים את נסיבות האירוע. 15 נרצחו מתחילת החודש, באחד מהחודשים המדממים שהיו בשנים האחרונות, ו-23 נרצחו בחברה הערבית מתחילת השנה.
2 צפייה בגלריה
חסן אבו סיף
חסן אבו סיף
הנרצח, חסן אבו סיף
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח ביפו
זירת הרצח ביפו
זירת הרצח ביפו, אמש
אביו אמר לאחר האירוע: "רצחו אותו בדם קר. ניסינו לעשות סולחה ולא עזר, והיום הוא נרצח. אני חייב לדעת מי רצח את בני". חובשי מד"א, כפיר ורסנו ואלירן בקאלו, סיפרו: "חברנו לרכב פרטי שבתוכו היה גבר כבן 35 מחוסר הכרה. הוא סבל מפצעי ירי, העברנו אותו לחדר הטראומה בבית החולים וולפסון כשמצבו אנוש".
ברביעי האחרון נורה למוות ראמי כטיב, בן 28 מדיר חנא, ביישוב שבגליל התחתון. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. מוקדם יותר באותו היום נדאל סרסור, תושב לוד כבן 30, נמצא ללא רוח חיים במבנה נטוש. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לאירוע רצח בשכונת הרכבת בעיר. הרקע לאירוע היה פלילי.
לפני כשבוע נורה למוות תושב הצפון כבן 40 ביישוב ג'דיידה מכר, הסמוך לעכו. גם במקרה זה המשטרה פתחה בחקירה לחשד לרצח על רקע פלילי.
פורסם לראשונה: 20:45, 25.02.23