1 צפייה בגלריה
הזירה בכביש 44
הזירה בכביש 44
התאונה הלילה ליד צומת חב"ד
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
שני הרוגים בשתי תאונות דרכים תוך שעות ספורות: הלילה נהרג רוכב אופנוע בן 36 שהחליק בכביש 44, סמוך לצומת חב"ד לכיוון רמלה. כמה שעות לאחר מכן נדרס למוות הבוקר (שלישי) הולך רגל בן 72 בגשר אלוף שדה בכניסה לרמת גן.
על התאונה ליד צומת חב"ד דווח במוקד מד"א במרחב איילון בשעה 2:03. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הרוכב במצב אנוש לבית החולים שמיר-אסף הרופא, ושם נקבע מותו.
הפרמדיקים של מד"א אייל רוט ופז גוטמן סיפרו: "ראינו אופנוע על הכביש ובשוליים שכב גבר בשנות השלושים לחייו כשהוא מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך פינוי דחוף לבית החולים, שם נקבע מותו".
ארבע שעות לאחר מכן אירעה תאונה קטלנית נוספת. הולך רגל בן 72 נפגע מרכב בפנייה שמאלה לרמת גן מכביש 4, על גשר מחלף אלוף שדה, בסביבות השעה 6 בבוקר, וצוותי מד"א קבעו את מותו. הפרמדיק דודו סוויסה סיפר: "חלפתי עם האמבולנס במקום והבחנתי בתאונה מזעזעת. ראינו על הכביש רכב עם פגיעה קשה ובסמוך שכב גבר כבן 70 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא נשימה וללא דופק ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב, צעיר בשנות העשרים, לא נזקק לטיפול".
בתאונה אחרת הבוקר, בכביש 35 ליד מושב ברכיה, נפצע קשה הולך רגל כבן 40 מפגיעת רכב. הוא נחבל בראשו ובגפיו, ופונה לבית החולים ברזילי באשקלון.