הגברת הראשונה של ארה"ב, ג'יל ביידן, כתבה ספר ילדים שהגיבורה שלו היא החתולה "הנשיאותית" ווילו. הספר המאויר ייצא לאור בחודש יוני בהוצאת סיימון ושוסטר, שם אמרו היום (רביעי) כי הספר "ווילו, חתולת הבית הלבן" מספר על הדרך שעשתה החתולה לבית הנשיאותי.
ההיכרות של החתולה בת הארבע עם ג'יל הייתה ב-2020 בפנסילבניה, במהלך קמפיין הבחירות של ג'ו ביידן. בזמן שג'יל נאמה בחווה ביישוב ווילו גרוב החתולה קפצה על הבמה. עוזריה של ג'יל סיפרו שהיא התפעלה מהחתולה והחליטה לאמץ אותה - ולקרוא לה על שם היישוב שבו הכירו.
בהודעה שפרסמה הוצאת הספרים ומתארת את חיי החתולה בבית הלבן כתבה ביידן: "ווילו קופצת מחדר לחדר וחוקרת את ההיסטוריה של הבית החדש שלה. היא לומדת בזריזות על כל האנשים יוצאי הדופן שמנהלים את 'בית העם'. הם מקבלים את ווילו באהבה ובדאגה, בדיוק כפי שקיבלו אותי ואת ג'ו, את המשפחות הראשונות שהגיעו לכאן לפנינו ואת כל האנשים שנכנסו לבית הזה".
ג'יל ביידן כתבה שבמהלך השהות בבית הלבן ווילו "רכשה חברים רבים", ושהספר מעניק לעולם הזדמנות להציץ על המתרחש בבית המפורסם ביותר באמריקה "דרך עיניים של חתולה".
ווילו היא חיית המחמד היחידה של הזוג ביידן שעדיין נמצאת איתם בבית בוושינגטון. לזוג הנשיאותי היו שלושה כלבי רועי גרמני - צ'אמפ, קומנדר ומייג'ור. צ'אמפ מת ב-2021, והזוג ביידן נאלץ למסור את קומנדר ומייג'ור בעקבות התנהגות תוקפנית של השניים במשכן הנשיאותי - ואחרי מספר תקריות שבהן נשכו את אנשי השירות החשאי.
ג'יל ביידן, ד"ר לחינוך בת 72, כתבה בעבר שני ספרים ילדים: "אל תשכחו, אלוהים מברך את הכוחות שלנו " ו"ג'ואי: הסיפור של ג'ו ביידן". ב-2019 פרסמה את ספר הזיכרונות שלה.