"כיף גדול לחזור לעבודה. לחזור לשגרה זו הרגשה נפלאה", כך אמר הבוקר (יום ה') ל-ynet מורדי אוקנין, שנעצר בחודש שעבר עם אשתו נטלי במהלך טיול בטורקיה בחשד לריגול, וכעת, כעבור שלושה שבועות, שב לעבודתו כנהג ב"אגד". בראיון על האוטובוס הוא סיפר: "עוד לא יצא לי לפגוש הרבה חברים לעובדה, אבל כל מי שפגשתי קיבל אותי באהבה וחיבוקים. זה כיף לא נורמלי. זה מה שאני עושה הטוב ביותר".
- היו נוסעים שזיהו אותך, ששאלו שאלות? "כן. בדרך כלל אין הרבה נוסעים בשעות האלה בקווים האלה. אבל כן, יש כאלו שזיהו אותי. אמרו לי 'ברוך בואך'. אמרו שאוהבים אותנו ושדאגו לנו ושטוב שחזרנו לארץ שלנו".
- היו כאלה שביקשו סלפי או שלזה עוד לא הגענו? "לא, עוד לא הגענו לזה. זה לא מהקווים הקבועים שלי. בקווים הקבועים שלי כל הנוסעים מכירים אותי. בדרך כלל אלה הקווים הרגועים".
1 צפייה בגלריה
מורדי אוקנין שהיה עצור בכלא טורקיה חוזר לעבוד
מורדי אוקנין שהיה עצור בכלא טורקיה חוזר לעבוד
מורדי אוקנין, הבוקר בעבודה. "כל דבר בזמנו"
(צילום: ניצן דרור)
- חזרת מדרמה גדולה לשגרת עבודה של נהגי אוטובוס שאנחנו יודעים שהיא לא קלה. איך את מתמודד? "מתמודדים, כל דבר בזמנו. בסופו של דבר זה התפקיד שלי, אני נהג אוטובוס ואני צריך להסיע את המשפחות. אם זה למקום העבודה ואם זה לבתים שלהן. אני צריך שהם יגיעו בבטחה, כמו שהם יצאו מבית, שלמים ובראים".
- שתהיה לך המשך נסיעה טובה הבוקר. "תודה גם לכם שעטפתם אותי באהבה".
בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין ממודיעין נעצרו בחודש שעבר במהלך טיול באיסטנבול, שם שהו לרגל חגיגות יום ההולדת שלה. עובד מסעדה במגדל תיירותי בעיר דיווח עליהם לרשויות כשהבחין שצילמו את המעון של הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן בעיר. הם שוחררו אחרי תשעה ימים והוחזרו לישראל במטוס פרטי ששכר משרד החוץ.