המשטרה פרסמה הערב (חמישי) בצעד חריג את תמונתו של אופיר עמר (46) שלפי החשד ביצע מעשים מגונים בילדה בת 10 בבית כנסת במושב בשרון, וביקשה מקורבנות נוספים לפנות אליה כדי להגיש תלונה נגדו.
עמר נעצר בשבוע שעבר בחשד שתקף מינית כמה פעמים את הילדה. לפי החשד, עמר פיתה את הילדה באמצעות סוכריות, לקח אותה למקלט במתחם ושם ביצע בה מעשים מגונים.

המעשים שמיוחסים לחשוד נודעו להורי הילדה לפני כחודש ובעקבות כך הם הגישו תלונה במשטרה. עמר נעצר כאמור בשבוע שעבר, אחרי שהילדה מסרה עדות אצל חוקרת ילדים.
בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס לו. מעצרו הוארך פעמיים ובדיון השלישי בבית משפט השלום בפתח תקווה הוא נשלח למעצר בית ובתנאים מגבילים. המשטרה הגישה ערר על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בלוד, אך זה דחה את הבקשה והותיר על כנה את ההחלטה לשלוח את החשוד למעצר בית.
1 צפייה בגלריה
אופיר עמר
אופיר עמר
אופיר עמר
(צילום: דוברות המשטרה )
במשטרה מעריכים שילדות נוספות הותקפו על-ידי החשוד. אתמול התקבל במשטרה מידע על כך שיש ילדה נוספת שלפי החשד נפלה קורבן למעשיו. עוד גילו במשטרה במהל החקירה כי באי בית הכנסת העירו לא פעם לעמר, ביקשו ממנו לחדול ממעשיו ולחדול מאינטראקציה עם ילדים, והוא התחייב בפניהם להפסיק. בחקירה התברר גם כי תושבים טענו שנשקפת מסוכנות מעמר כלפי ילדים.
היום, כאמור, ביקשה המשטרה מהתקשורת לפרסם את תמונתו של עמר, ולבקש מקורבנות נוספים ככל שיש להגיש תלונה. במשטרה אמרו: "עם התקדמות החקירה ובמקביל להארכת מעצרו עלה חשד כי התנהלותו של החשוד חזרה על עצמה מספר פעמים במאפיינים דומים כלפי קטינות נוספות שנפגעו ממעשיו".