תקיפה אווירית מסתורית בגבול סוריה-עיראק: אמש (ג') פורסמו בכלי תקשורת ערביים דיווחים לפיהם ארצות הברית תקפה יעדים של המיליציות הפרו-איראניות ליד אל-בוכמאל. אבל האמריקנים הכחישו זאת ודובר הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש אמר מפורשות: "לא תקפנו מהאוויר באל-בוכמאל".
ברשת אל-ערביה דווח כי אחד מיעדי התקיפה היה מפקדות של מיליציות בגבול סוריה-עיראק. בתיעוד מהמקום נראו שני כלי רכב עולים באש ולפי הדיווחים הם הושמדו. בכלי תקשורת המזוהה עם המיליציות השיעיות בעיראק פורסם בהמשך תיעוד של כלי הרכב עולים באש, ובדיווח צוין במפורש שמדובר בכלי רכב של כוחות המיליציות.


1 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה בגבול סוריה-עיראק
תיעוד התקיפה בגבול סוריה-עיראק
תיעוד התקיפה בגבול סוריה-עיראק
מרכז המעקב הסורי, גוף המזוהה עם האופוזיציה, אמר כי "מטוסים לא מזוהים תקפו". סוכנות ידיעות פרו-איראנית טענה כי רחפנים הם אלו שתקפו באזור, ואילו בדיווחים אחרים נטען כי מטוסי F-15 אמריקנים הם שהפציצו מהאוויר - אבל כאמור ארצות הברית הכחישה כי היא זו שתקפה בגבול סוריה-עיראק.
בחודש יוני תקף צבא ארה"ב יעדי מיליציות עיראקיות פרו-איראניות בגבול סוריה-עיראק, בתגובה על תקיפות באמצעות מל"טים שביצעו המיליציות השיעיות בעיראק נגד כוחות ומתקנים אמריקניים במדינה.
הפנטגון ציין בהודעתו כי היעדים שהותקפו הם מתקנים מבצעיים ואתרים לאחסון נשק של מיליציות שיעיות - ארגון "גדודי חיזבאללה" העיראקי וארגון "גדודי סייד א-שוהדא". התקיפות האוויריות התרחשו בשני מוקדים בשטחי סוריה ובמוקד נוסף בשטחה של עיראק.