תיעוד: מורידים לכלבה אוכל ומים דרך מרפסת הדירה שמעל
(מתוך טוויטר)

דיירי בניין ברמת השרון דיווחו היום (שישי) לעירייה על כלבה שלדבריהם קשורה במרפסת של אחת הדירות כבר כמה ימים - ללא מים ואוכל - ו"לא מפסיקה לבכות". תמונתה של הכלבה הופצה ברשת - ורבים הציעו לסייע. בעירייה עירבו בנושא את המשטרה ואת משרד החקלאות - אך דיירי הדירה סירבו לאפשר לפקחית להיכנס ולראות מה מצבה של הכלבה ללא צו בית משפט. בינתיים הועברו לה מים ואוכל דרך המרפסת בדירה מעל.
2 צפייה בגלריה
"לא מפסיקה לבכות". תמונת הכלבה שהופצה ברשת
"לא מפסיקה לבכות". תמונת הכלבה שהופצה ברשת
"לא מפסיקה לבכות". תמונת הכלבה שהופצה ברשת
2 צפייה בגלריה
לפי הווטרינרית העירונית היא אינה בסכנת חיים. הכלבה במרפסת
לפי הווטרינרית העירונית היא אינה בסכנת חיים. הכלבה במרפסת
לפי הווטרינרית העירונית היא אינה בסכנת חיים. הכלבה במרפסת
הכלבה שהבכי שלה עורר את רחמי השכנים אותרה במרפסת בקומה השמינית בבניין ברחוב חטיבת אלכסנדרוני. בעקבות הדיווח לעירייה הגיעו למקום הווטרינרית העירונית, שמצאה כי הדירה נעולה וכי אין בה מענה. הווטרינרית הצליחה לראות את הכלבה מאחת המרפסות, והתרשמה כי היא אינה בסכנת חיים.
משום שהדירה נעולה וצריך צו שיפוטי כדי לפרוץ אליה ולחלץ את הכלבה - הועברה פנייה למשטרה וליחידת הפיצוח של משרד החקלאות, אך עד כה הכלבה לא חולצה. ל-ynet נודע כי אם בעלי הדירה לא יאותרו, לכלבה כבר נמצא בית חדש שמחכה לה לאחר שהיא תחולץ.
בעיריית רמת השרון אומרים כי "מדובר במקרה של תלונות שכנים להפקרת כלבה בבית מגורים. הווטרינרית העירונית הגיעה לדירה אך מאחר שלא ניתן להיכנס ולבדוק את הכלבה המקרה הועבר לטיפול יחידת הפיצוח של משרד החקלאות ולמשטרת ישראל. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי הכלבה נצפתה ממרחק סביר ולא נמצא חשד לסכנת חיים. אנו ממשיכים לטפל לצד הגורמים האחרים. ראוי לשבח את השכנים על התגייסות ואזרחות למופת".
במשרד החקלאות מסרו בתחילה שהווטרינרית העירונית נמצאת במקום - ואמרה שהיא לא תעזוב עד שיהיה פתרון לכלבה. בהמשך עדכנו כי מפקחת של יחידת הפיצוח הגיעה לדירה ופגשה את השכנים, וכי עולה חשד סביר לגבי תנאי החזקה של הכלבה בניגוד לחוק ולתקנות.
"המפקחת דפקה בדלת, פתח בחור צעיר. המפקחת הזדהתה וביקשה לערוך ביקורת לתנאי ההחזקה", נמסר עוד. "הדלת נסגרה ולאחר דקה נמלטו מהדירה שני בחורים עם שני כלבי מלינואה. הפקחית דלקה אחריהם וניסתה לשוחח עימם. אחד מהם הבהיר לה באסרטיביות, שללא צו בית משפט לא ייתן לה להיכנס הביתה או לראות את הכלבים".
בהיעדר שופט תורן טרם הוצא צו, וטרם הגיעה משטרה למקום, למרות שהוזעקה אליו. מהמשטרה טרם נמסרה התייחסות.
בכתבה זו שולבו סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום
פורסם לראשונה: 16:50, 17.06.22