7 שעות של מרחב אווירי סגור, בעקבות מתקפה איראנית חסרת תקדים: הבוקר (ראשון) הודיעו ברשות שדות התעופה כי בהתאם להנחיית מערכת הביטחון, החל משעה 7:30 בבוקר המרחב האווירי של ישראל נפתח, ונתב"ג חוזר לפעול. עם זאת, נמל התעופה רמון עדיין סגור.
לוח הטיסות מנתב"ג צפוי להשתנות, ולנוסעים מומלץ להתעדכן מול חברות התעופה ובאתר רשות שדות התעופה לגבי מועדי הטיסות החדשים - עוד לפני ההגעה לשדה. שדות התעופה הפנים-ארציים ייפתחו במהלך היום.
המרחב האווירי נסגר ב-00:30 בלילה לטיסות בינלאומיות ופנים ארציות, וגם נמל התעופה רמון נסגר. אחד מיעדי המתקפה האיראנית היה בסיס חיל האוויר בנבטים, שם נגרם נזק קל. דובר צה"ל הראה תמונות של מטוסי F-35 נוחתים הבוקר בנבטים, ואמר: "איראן נכשלה".
2 צפייה בגלריה
לוח טיסות אל על
לוח טיסות אל על
לוח טיסות אל על
מחברת אל על נמסר הלילה כי "חלק מטיסות אל על מבוטלות. כלל השינויים בטיסות מפורטים בטבלה המצורפת. לקוחות שטיסתם תבוטל יעודכנו בחלופה לכשיתאפשר".
גם ארקיע וישראייר הודיעו על שינויים בלוח הטיסות, עקב המתקפה האיראנית. בתוך כך, בשל הסגירה של המרחב האווירי של ישראל עשרות חברות תעופה זרות החלו לבטל את טיסותיהן ארצה. הנוסעים מתבקשים להתעדכן מול החברות השונות.
לוח הנחיתות בנתב"ג, כפי שנראה זמן קצר לאחר חצות:
פורסם לראשונה: 23:54, 13.04.24