1 צפייה בגלריה
ילדים ילד הולכים ב כביש מעבר חציה חצייה אילוס אילוסטרציה
ילדים ילד הולכים ב כביש מעבר חציה חצייה אילוס אילוסטרציה
"מעשים חמורים". אילוסטרציה
(צילום:shutterstock)
אב לילדה כבת 9 הלומדת בבית ספר יסודי במשולש, הגיש היום (חמישי) תלונה במשטרה, שבבסיסה חשד למעשה מגונה בקטינות בין כותלי בית הספר. לטענת ההורים, בעת שהמורה לספורט מעביר לבנותיהם את שיעוריו, "הוא מניח אותן על ברכיו ומבקש מהן לרכוב על גבו". לדבריהם, התלמידות סיפרו כי המורה "מבקש מהן שיעסו את צווארו וירקדו עבורו".
ההורים ציינו כי הנהלת בית הספר ביקשה מהמורה להישאר בביתו כדי למנוע עימות עימם, וכי הנושא הועבר לטיפולו של משרד החינוך. הם הוסיפו כי "המורה מכחיש את הדברים שנאמרו וטוען שעבודתו נעשית בצורה מקצועית, תוך שמירה על הנהלים".
"אלו מעשים חמורים שמחייבים טיפול", אמר אחד ההורים. "אנחנו מעריכים מאוד את טיפול ההנהלה בעניין ומקווים שנקבל את כל התשובות. אין מקום בבית הספר למורים שאינם מכבדים את תפקידם".
משרד החינוך מסר בתגובה: "הנושא מצוי בבדיקה של גורמי המשמעת במשרד מול נציבות שירות המדינה".
עיריית היישוב במשולש מסרה: "המקרים התגלו לנו דרך הנהלת בית הספר, והנושא נמצא בבדיקה של משרד החינוך. אנו ממשיכים לעקוב אחר הדברים, יתבררו פרטים נוספים בהמשך".
ראש ועד ההורים בבית הספר מסר כי "אנו מטפלים בעניין. בשלב זה, עד שניצור קשר עם כלל הגורמים האחראים, אינני יכול למסור פרטים נוספים".
מהמשטרה נמסר: "מיד עם קבלת התלונה היום נפתחה חקירה שנמצאת בראשיתה, במהלכה יבוצעו כלל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".