ח"כ קטי שטרית ואתי עטיה התפייסו: "כוחנו באחדותנו"
(צילום: רועי חדי)

חברות הכנסת קטי שטרית ואתי עטיה מהליכוד נפגשו הבוקר (חמישי) בלשכתו של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לשיחת פיוס, זאת לאחר שאמש פורסמו הקלטות של השתיים מטיחות האשמות קשות זו בזו.
הצעקות במטה הליכוד

1 צפייה בגלריה
קטי שטרית, יוסי דגן ואתי עטיה
קטי שטרית, יוסי דגן ואתי עטיה
קטי שטרית, יוסי דגן ואתי עטיה
(צילום: רועי חדי)
עטיה אמרה הבוקר כי השתיים ישתפו פעולה: "אני מכירה את קטי שנים רבות, אנחנו בנות אותה עיר, שתינו הגענו מהשטח. יש לה עשייה מבורכת בכנסת, היא ח"כ מצטיינת, אין יום שבו היא לא מגיעה, היא מהצד של הנותנים, יש לי הכרת הטוב, היא עוזרת לכולם, ועל כך יישר כוח, כן ירבו כמותה. אנחנו בערב אלול, חודש הרחמים והסליחות, אני נושאת תפילה ששתינו נכהן בכנסת ה-25, יש לנו אינטרס משותף ונשתף פעולה".
ח"כ קטי שטרית אמרה כי היא ועטיה מכירות שנים רבות. "פעלנו יחד במשך כמה וכמה קדנציות ב-3 השנים האחרונות, לאור המצב שאנחנו אחרי פריימריז וויכוחים הם דבר טבעי, אנחנו תמיד נישאר שותפות לדרך, למפלגה, אנחנו עובדות ועבדנו ביחד, ונמשיך להיות בדיוק כפי שהיינו. אני חושבת שחברת הכנסת אתי עטיה היא חברת כנסת פעילה, יוזמת; עובדת ומשקיעה רבות למען עם ישראל וארץ ישראל ומסורת ישראל וכך נמשיך".
"אני ממש מלא הערכה לשתיכן", אמר יוסי דגן במהלך המפגש, "התברכנו שיש לנו מנהיגות שיודעות להסתכל באמת על טובת עם ישראל ועל טובת ארץ ישראל, והמטרה המרכזית שלנו היא להציל את המדינה שלנו, את ארץ ישראל, את עם ישראל, ולהביא ממשלה ימנית מלאה בראשות הליכוד. בזכות האחדות הזו, ביחד ננצח. ארץ ישראל יותר גדולה מכולנו, כוחנו באחדותנו".
אתמול פורסם כי ספירת הקולות החוזרת של חלק מהקלפיות בפריימריז הליכוד הובילה לקרב צעקות ולחילופי דברים קשים בין חברות הכנסת עטייה ושטרית, כשבחלק מהזמן הצטרפו לעימותים הללו גם נציגיה של מאי גולן.
לפי גורמים שנכחו במקום, שטרית ביקשה לפתוח לספירה חדשה את כלל הקלפיות שנספרו, מכל רחבי הארץ. עטייה לא אהבה את הבקשה, ובינה לבין שטרית התפתח עימות שגלש לפסים אישיים ואיומים בפרסום הקלטות - וכל זה מול נציג ועדת הבחירות.
לפי גורמים שנכחו במקום, עטייה - שמקורבת לחיים כץ ונבחרה בין היתר באמצעות דילים של התעשייה האווירית - הטיחה בשטרית כי יש לה הקלטות שבהן שטרית מבקשת לחסל אותה פוליטית ולמחוק אותה מרשימות מומלצים להצבעה בפריימריז.
לדברי הנוכחים, אמרה לה עטייה כי אם אחיה של שטרית, שעובד בתעשייה האווירית, לא היה בתמונה - היא כבר מזמן הייתה מפיצה את ההקלטות שלה. בהקלטה נשמעו השתיים החליפו מילים קשות כמו: "זבל", "כלומניקית" ו"אפס", ועדי הראייה סיפרו כי עטייה נופפה בידיים והבטיחה להפיץ את ההקלטות.