1 צפייה בגלריה
הסרטונים האינטימיים נשלחו לקבוצות בעבודה. אילוסטרציה
הסרטונים האינטימיים נשלחו לקבוצות בעבודה. אילוסטרציה
הסרטונים האינטימיים נשלחו לקבוצות בעבודה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
תושב נהריה שניהל במשך כשנתיים רומן עם אישה נשואה מפתח תקווה הואשם לפני כמעט שנה בעבירות תקיפה ואיומים כלפיה לאחר סיום הקשר, אבל למרות האישום וצו ההרחקה שהוצא לו - הוא חזר לפי כתב אישום שני שהוגש נגדו כעת על התנהגותו האובססיבית והאלימה כלפיה. בחקירתו קשר הנאשם את עצמו למיוחס לו.
נגד הנאשם, דן פודוקשיק בן ה-30, התלוננה האישה כבר באוגוסט 2021, ובתום חקירה שניהלה משטרת פתח תקווה הגישה נגדו אז יחידת התביעות של משטרת מרחב שרון כתב אישום שמייחס לו עבירות של תקיפה הגורמת חבלה, איומים והטרדה. הוא שוחרר בתנאים מגבילים, ביניהם הרחקה מהמתלוננת ומעצר בית.
אולם כעת מתברר שהפר את התנאים המגבילים שבהם שוחרר והמשיך להטריד את האישה. היא הגישה תלונה נוספת במשטרה, שבעקבותיה נפתחה שוב חקירה והוגש נגדו כתב אישום נוסף - לצד בקשה למעצר עד תום ההליכים. בכתב האישום הזה מיוחסות לו שורת עבירות, בהן תקיפת סתם של בן זוג, התפרצות לבית לבצע עבירה, פגיעה בפרטיות, גניבה, הפרת הוראה חוקית, הסגת גבול פלילית ופרסום סרט המתמקד במיניותו של אדם בנסיבות שהפרסום עלול להשפילו ולבזותו.
בכתב האישום, שכולל שישה אישומים, נכתב כי פודוקשיק חשד שהאישה מנהלת קשר עם אנשים אחרים, והפך לקנאי ואובססיבי כלפיה. בסוף חודש מאי, נטען, הוא הגיע לביתה עם רכבו, פגע ברכב חונה וביקש ממנה שתיפגש איתו "בפעם האחרונה". הוא איים כי אחרת יספר לבעלה ובנה על הרומן שהיה ביניהם. כשירדה מהבית אליו, הוא לקח את התיק שלה בכוח, דחף אותה עד שנפלה ומשך אותה לרכבו, תוך כדי שהיא צועקת, עד שעובר אורח חילץ אותה. באותו הלילה, התקשר הנאשם שבע פעמים לבנה וניתק בכל פעם שענה לטלפון.
הוא מואשם גם בכך שפלש לביתה באמצעות המפתחות שלקח מתיקה, ומשך אותה ביד לכיוון המעלית, עד שבנה שהתעורר מצעקותיה הניס אותו מהמקום. לאחר מכן, חיכה לה ברחוב והתקשר למקום עבודתה - כל זאת, למרות צו ההרחקה שתלוי נגדו.
פודוקשיק לא הסתפק רק בלקיחת המפתחות מתיק המתלוננת, ונטען שמשך גם 6,000 שקלים מכרטיס האשראי שלה וגנב את הטלפון הנייד שלה - שבעזרתו שלח סרטונים אינטימיים לבעלה ולחבריה בשני מקומות העבודה שלה. לפי עדויות של חבריה לעבודה, הסרטונים האינטימיים נשלחו לקבוצות בעבודה שלה ולאחר מכן הם נמחקו.
עוד נכתב בכתב האישום כי הגיע לביתה, ולאחר שבעלה פתח לו את הדלת, הוא נכנס פנימה לחדר השינה. הבעל של המתלוננת ניסה להוציא אותו מהבית, ובתגובה הוא תקף אותו. בנוסף, הוא הגיע למקום עבודתה וסירב לעזוב, עד שעובדת במקום איימה כי תזעיק משטרה.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.