מונדר אלבחרי, כבן 50, מת היום (ראשון) מפצעיו בבית החולים מאיר בכפר סבא, שבועיים אחרי שנפצע אנושות בפיצוץ רכב ליד ביתו. אלבחרי הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. לדברי קרוב משפחתו, "כבר היו נפגעי ירי מהמשפחה, שהפכו לנכים. עכשיו רצחו אדם בדם קר".
1 צפייה בגלריה
פיצוץ רכב מכונית טייבה
פיצוץ רכב מכונית טייבה
זירת פיצוץ הרכב בטייבה
לדברי קרוב המשפחה, "מונדר היה מוכר כאיש מכובד שעוזר לאנשים ולא פוגע באף אחד. לצערי יש כאלו שלא אוהבים לראות אנשים כאלה". ימים לפני מותו, אלבחרי ניסה להביא לסולחה בסכסוך מדמם.
קרוב המשפחה הוסיף: "התפללנו שמונדר יחלים, אבל לצערי היום קיבלנו את ההודעה על מותו. זה היה קשה מאוד. אנחנו לא מעכלים שאיבדנו אותו".
מכרים אחרים סיפרו כי "מונדר היה אדם נקי וישר. הוא היה מתערב בסולחות והצליח בעבר לסיים סכסוכים בין משפחות. גם בתקופה שלפני הפיצוץ הוא המשיך בדרכו, והופתענו שהטמינו לו מטען. אין סוף לפשיעה ולאלימות".
פיצוץ הרכב בטייבה התרחש ליד מגה טייבה ב-18 בפברואר, סמוך לשעה 19:00. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו משם את אלבחרי כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם וסובל מפציעות בגפיים. החובש אחמד אבו עמשה סיפר: "כשהגענו, ראינו על הכביש גבר בהכרה. הוא סבל מפציעות קשות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".