גבר כבן 60 נהרג הערב (רביעי) בהתנגשות בין שני כלי רכב בכביש 334, סמוך לקיבוץ דורות שממזרח לשדרות. מותו של ההרוג נקבע במקום. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה ובינוני בתאונה.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בין שני כלי רכב סמוך לדורות
זירת התאונה בין שני כלי רכב סמוך לדורות
זירת התאונה סמוך לדורות
(צילום: דוברות מד"א)
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 18:45 במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש. חובשים ופרמדיקים של הארגון קבעו את מותו של ההרוג במקום ופינו לבית החולים סורוקה בבאר שבע את שני הפצועים - צעיר בן 20 במצב קשה שפונה במסוק וצעיר בן 25 במצב בינוני שפונה באמבולנס.
מהמשטרה נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים בין שני רכבים, בכביש 334 סמוך לדורות, שכתוצאה ממנה נקבע מותו של אדם. 2 פצועים קשה נוספים פונו לקבלת טיפול רפואי".
חובש רפואת חירום במד"א גל צלח סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב שעולה באש ובסמוך אליו רכב הפוך על חלקו הקדמי ורכב נוסף עם פגיעות פח קלות. גבר כבן 60 נלכד ברכב שהיה על חלקו הקדמי כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות חילוץ נאלצנו לקבוע את מותו. שני פצועים שכבו על הכביש כשהם בהכרה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשאחד מהם מפונה במסוק מד"א-הצלה אייר, והשני בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".