אחרי ההודעה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ש"19 מיליון חביות נפט זרמו אתמול ממצרי הורמוז", גורם צבאי אמר לסוכנות פארס האיראנית כי "רק מספר מסוים של כלי שיט מורשים לעבור דרך מצר הורמוז מדי יום, בהתבסס על התיאום שנעשה עם חיל הים של משמרות המהפכה. המספר ישתנה מיום ליום ובהתאם לתנאים".




