יו"ר אגף ההסברה, הפרסום והדוברות בהסתדרות, יניב לוי, ביקש מיו"ר הארגון ארנון בר-דוד לסיים את תפקידו, לאחר 13 שנים בהסתדרות. לוי מסר: "לאחר 13 שנים משמעותיות, החלטתי לעבור לאתגר המקצועי הבא ולצאת לדרך חדשה". בר-דוד: "במשך שנים רבות יניב היה שותף מרכזי לעשייה, חבר קרוב ואחד האנשים המשמעותיים ביותר שליוו אותי לאורך הדרך. יניב הוביל מהלכים אסטרטגיים משמעותיים, תרם תרומה חשובה לעיצוב פניה של ההסתדרות והיה שותף מרכזי לניהול המשברים הלאומיים המורכבים ביותר שעמדו בפני הארגון".