המשטרה חילצה חייל צה"ל מהעיירה תרקומיא שבנפת חברון, ומסתמן כי הרקע להימצאותו במקום - פלילי. השוטרים הוזעקו בעקבות דיווח מנגנוני הביטחון - על אדם הלבוש במדי צה"ל שנמצא אזוק בלב העיירה. החייל, תושב הדרום בשירות סדיר שלא היה חמוש, הועבר למקום מבטחים, ונחקר בתחנת משטרת חברון. החקירה צפויה לעבור למצ"ח.



