סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה מעט לפני חצות (שבין רביעי לחמישי) מפי שלושה גורמים ששוחחו עמה, כי לפחות ארבעה בני אדם נהרגו בתקיפה של צה"ל בדרום לבנון. בהמשך דיווחה רשת אל-ג'זירה כי חמישה נהרגו בתקיפה שבה נפגע בית בעיירה בית יאחון, ואדם נוסף נפצע. בהמשך חיזבאללה אישר שחמישה מאנשי ארגון הטרור חוסלו, בהם עבאס מוחמד רעד, בנו של יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט הלבנוני מוחמד רעד. 84 מאנשי חיזבאללה חוסלו מתחילת הלחימה.
2 צפייה בגלריה
עבאס מוחמד רעד
עבאס מוחמד רעד
עבאס מוחמד רעד
2 צפייה בגלריה
הפגזות צה"ל בכפר כילא
הפגזות צה"ל בכפר כילא
הפגזות צה"ל בכפר כילא בלבנון, אתמול
(צילום: AP Photo/Hussein Malla)
הכותרת
בין הבוץ העזתי להפוגה: לאן מתקדם התמרון הקרקעי בעזה?
23:33
בהמשך דווח בלבנון שבין ההרוגים גם חליל ג'ואד שחימי, מפקד בכוח רדואן. בהודעתם נכתבו שמות ההרוגים: " חליל ג'ואד שחימי המכונה סראג' מדרום לבנון, אחמד חסן מוסטפא המכונה 'מלאכ חולא' מהעיירה חולא בדרום לבנון, מחמד חסן אחמד שרי המכונה 'כרבלא' מדרום לבנון, בסאם עלי כנג'ו המכונה "אבו חוסין ת'איר" מהעיירה שקרא בדרום לבנון - כולם מתו כשהידים בדרך לירושלים".
לפי הדיווחים בלבנון, התקיפה הקטלנית שמיוחסת לישראל בעיירה בית יאחון שבדרום המדינה כוונה נגד קבוצה של פעילי חיזבאללה, כאשר כמה מקורות אמרו כי הם שייכים לכוח רדואן.
לפי הדיווחים, לפחות חמישה נהרגו בתקיפה, שהגיעה בתום יום קרב נוסף בצפון שבו חיזבאללה שוב קיבל על עצמו אחריות לשורה של שיגורים ותקריות ירי לשטח ישראל. צה"ל תקף כמה פעמים בתגובה, וגם באופן יזום עם מטוסי קרב.
אתמול נמשכו חילופי האש של צה"ל מול חיזבאללה בגבול לבנון. שעות הבוקר נשמעו אזעקות בראש הנקרה, נטועה וזרעית. חיזבאללה לקח אחריות על ירי של כמה טילים לעבר ישראל, בכל המקרים לא דווח על נפגעים. בתגובה, צה"ל תקף כמה מטרות של חיזבאללה בשטח לבנון. דובר צה"ל מסר כי "מטוסי קרב של חיל אוויר תקפו תשתיות טרור ואתר צבאי שבו פעלו מחבלי חיזבאללה". כתב אל-מנאר בלבנון דיווח על תקיפות ישראליות בארטילריה.