בהלה ברחוב דיזנגוף בתל אביב, זכר לפיגוע שהתרחש באפריל: אלמונים ירו אמש (שלישי) כמה קליעים מאופנוע חולף לעבר רכב מרצדס ברחוב המרכזי בתל אביב. אין נפגעים מהירי, נזק נגרם לבית עסק סמוך. במשטרה ציינו כי מדובר באירוע פלילי. שני גברים נתפסו בזירה על-ידי אזרחים, אולם בהמשך המשטרה שחררה אותם לאחר שהתברר כי אינם מעורבים בירי.
תושבים ומבלים דיווחו על שמיעת ירי, ורבים מהם נמלטו למקומות מסתור. במד"א ציינו כי חרף הדיווחים על ירי, לא אותרו כאמור נפגעים במקום. הנזק לעסק הסמוך לזירה נגרם בעקבות המנוסה לעברו ולא מהירי.
עד ראייה לירי סיפר: "ראיתי אופנוע עם שני רוכבים, אחד מהם ירה לעבר הרכב. בעלי הרכב ישבו בחוץ, והיורה פספס אותם".
3 צפייה בגלריה
זירת הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב
זירת הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב
רחוב דיזנגוף בתל אביב
(מתוך הרשתות החברתיות)
תושב העיר שמתגורר ברחוב סיפר: "שמעתי קולות של ירי, לא ראיתי לאיפה ירו. פתחתי את המרפסת ואנשים התחילו לרוץ. ממש מזכיר את מה שהיה בפיגוע האחרון".
הג'ודוקא לשעבר אורי ששון, המתגורר באזור, נקלע לזירה. "הייתי בדרך לפגישה עם חבר ושמעתי טירוף", סיפר ששון. "זה ממש מרגיש שאנשים פה בפוסט טראומה במדינה. הפחד הראשוני היה שזה פיגוע, מהר מאוד השמועה רצה שזה לא משהו שקשור למחבלים ושזה על רקע אחר. עכשיו החיים ממשיכים כרגיל".
שני, תושבת תל אביב, סיפרה: "אני לרגע חשבתי שמדובר בפיגוע, אך כששמעתי את הירי מהר נסתי על נפשי. עד שסוף סוף חזרנו לשקט בעיר פתאום ירי. ממש פחד".
ב-7 באפריל השנה רצח המחבל הפלסטיני רעד חאזם ממחנה הפליטים ג'נין שלושה ישראלים ברחוב דיזנגוף. בפיגוע הירי נרצחו איתם מגיני, תומר מורד וברק לופן. המחבל חוסל למחרת ליד מסגד ביפו.
בכתבה זו שולבו סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום
פורסם לראשונה: 21:41, 02.08.22