שליו זיתון (21) מבאר שבע הספיק להשתחרר רק בחודש שעבר שעבר מהכלא אחרי 20 חודשי מאסר בגין עבירות מין - והוא שוב מואשם בהטרדה ומעשים מגונים בילדות.
מכתב האישום שהגישה היום (חמישי) פרקליטות מחוז דרום עולה כי זיתון חשף את עצמו בפני ילדה בת 12 איתה התכתב בווידאו צ'אט. מלבד מעשה מגונה, בפרקליטות מייחסים לזיתון בנוסף גם עבירות התחזות וסחיטה באיומים.
1 צפייה בגלריה
חזר להטריד פחות מחודש לאחר השיחרור מהכלא
חזר להטריד פחות מחודש לאחר השיחרור מהכלא
חזר להטריד פחות מחודש לאחר השיחרור מהכלא
(אילוסטרציה: Shutterstock)
במקרה אחר, לפי כתב האישום, פתח זיתון פרופיל אינסטגרם מזויף ובו הציג עצמו כילדה בת 12 והתכתב עם ילדה אחרת. הוא איים עליה ואמר כי עליה לשלוח לו סרטון אחרת ירצח את אמה. "חבל, תהיי ילדה טובה, אל תנסי אותי", כתב לה. במקרה נוסף התכתב עם בת 13 וביקש ממנה לשלוח לה סרטון ואיים על אימא שלה, ובשיחה עם ילדה בת 12 איים שקרוב משפחתו מנהל תחנת משטרה וסחט אותה להעביר לו סרטון של עצמה.
המשטרה ניסתה לאתר אותו בעקבות פניית הילדות למוקד 105 של המשטרה, ולאחר שנעצר הוא הודה בפני אמו שביצע את העבירות. בחקירה העיד על עצמו שהוא פדופיל הנמשך לקטינות, ולאיברים מסוימים בגופן. כשנשאל אם הוא מבין שהוא מהווה סכנה לילדות, השיבה: "יש גם פדופילים טובים בעולם". הפרקליטות הגישה בקשה למעצרו עד תום ההליכים ואמרה לבית המשפט כי "הנאשם הוא שור מועד המהווה סכנה ברורה ומיידית לציבור".