חשד לרצח: צעיר בן 23 נורה למוות הערב (שבת) מירי ברחוב מנחם בגין בתל אביב. הרקע פלילי.
מקרה הירי התרחש בדירה ברחוב בה נכחו באותה העת ארבעה אנשים: הקורבן, זוגתו, היורה ובת הזוג שלו. המשטרה עצרה את היורה, המחזיק ברישיון נשק, בחשד לרצח. שתי בנות הזוג עוכבו לחקירה. על פי חקירה ראשונית, המנוח נפגע מארבעה כדורים שהביאו לתוצאה הקטלנית. בדירה נמצאו גם סמים - והמשטרה חושדת שהנוכחים השתמשו בהם והיו תחת השפעה בעת האירוע.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברחוב מנחם בגין בתל אביב
זירת הרצח ברחוב מנחם בגין בתל אביב
זירת הירי ברחוב מנחם בגין בתל אביב
(צילום: יובל חן)
במשטרה עדיין לא יודעים לומר מה הקשר בין הצעיר שנורה, לבין החשוד - שלא מכחיש את מעורבותו באירוע. הוא מסר גרסה לפיה הוא פוסט טראומטי ששב ממילואים בדרום, ובמשטרה בודקים את כל כיווני החקירה.
הדיווח הראשוני על הירי התקבל בשעה 16:51 במוקד 101 של מד"א במרחב דן. למד"א נמסר כי מדובר ב"אירוע אלימות". חובש מד"א יובל שיוביץ שטיפל במנוח סיפר: "כוחות המשטרה הובילו אותנו אל הגבר ששכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
יענקי גולדברג ואליהו תורג'מן, מתנדבים של זק"א תל-אביב שהוזעקו למקום הוסיפו: "הוזנקנו בעקבות דיווח על גבר שנמצא ללא רוח חיים לאחר שנורה, בסיוע מתנדבים נוספים דאגנו לכבוד המת וסייענו לכוחות המז"פ שפעלו במקום".
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברחוב מנחם בגין בתל אביב
זירת הרצח ברחוב מנחם בגין בתל אביב
שוטרים מחוץ לזירה
(צילום: יובל חן)
מקרה המוות הנוכחי מגיע לאחר לילה עמוס באירועים אלימים. בראשון לציון נדקרו למוות שני אריתריאים בקטטה מחוץ לפאב; הערב הודיעה המשטרה כי נעצרו שלושה חשודים ברצח הכפול. בתל אביב נפצעו שני צעירים, אחד מהם במצב קשה, לאחר תקרית אלימה ברחוב אחד העם.