בעוד המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) ממשיכה לחקור את נסיבות מותו של תושב יפו יעקוב טוחי (48) מירי של שוטר משמר הגבול, הגיש היום (שלישי) אחד מקרוביו של איש כוחות הביטחון תלונה במשטרה בגין איום קונקרטי על חייו. כך נודע ל-ynet. במשטרה אישרו כי התקבלה תלונה וכי נפתחה חקירה בנושא.

לפי החשד, קרוב משפחתו של השוטר שחשוד ברצח טוחי סיפר לחוקרי המשטרה כי הוא "מרגיש פחד על החיים שלי". במשטרה השיבו לו: "יש לך הגנה, אתה מוגן". קרוב המשפחה של השוטר הדגיש בפני החוקרים כי "אם הם לא יגיעו אליו - הם יגיעו אליי".
לפי כמה גורמים שמעורים בפרטים, לקרוב המשפחה של השוטר היורה נאמר בין היתר: "יש לך מזל ואנחנו יודעים מי אתה. קרוב משפחתך (השוטר. א"ק) אללה ירחמו".
1 צפייה בגלריה
יעקוב טוחי
יעקוב טוחי
יעקוב טוחי וזירת הירי ביפו
(צילום: אדם קוטב)
מוקדם יותר פורסם לראשונה ב-ynet כי משפחתו של השוטר עזבה את העיר מחשש לביטחונה. החלטת המשפחה התקבלה אחרי שבלילה שבין שישי לשבת הושלך רימון הלם לעבר ביתה. בתקרית זו לא היו נפגעים, אך לכך מצטרפות גם ההפגנות הסוערות ביפו אחרי מותו של טוחי והדרישה לסלק את משפחת השוטר מהעיר.
לפי החשד, ויכוח על חניה הוביל לירי הקטלני בסוף השבוע שעבר. השוטר, שלא היה בתפקיד, פתח באש לעברו של טוחי שנפצע אנושות ומת בבית החולים וולפסון בחולון. השוטר נפצע קל. מיד לאחר מסע הלוויה של טוחי שנקבר בבית העלמין טאסו, פרצו ביפו הפרות סדר שכללו הבערת פחי אשפה ורכוש. מחר אמור להתקיים בבית משפט השלום בתל אביב דיון נוסף בעניינו של השוטר שנמצא במעצר.