2 צפייה בגלריה
תחבורה ציבורית בשבת
תחבורה ציבורית בשבת
הסעה של מיזם "נעים בסופ"ש" בתל אביב. ארכיון
(צילום: דנה קופל)
אלמונים זרקו אתמול (שני) בקבוק זכוכית לעבר נוסעת באוטובוס של מערך ההיסעים "נעים בסופ"ש" בתל אביב. הנוסעת עמדה לעלות בשעות הצהריים של חג ראש השנה על אחד מהאוטובוסים שמאפשרים קיום תחבורה ציבורית בשבתות ובחגים בגוש דן כשהיא מחזיקה את ילדה הקטן בידיה - והבקבוק החטיא אותם והתנפץ על הכביש, ואיש לא נפגע. תלונה הוגשה במשטרה.
את התלונה הגישה במשטרת יפתח מיטל להבי, סגנית ראש העיר תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה בעירייה. להבי, ממקימי המיזם, קיבלה דיווח על המקרה ואף שוחחה עם האישה לפני שניגשה למשטרה והגישה תלונה.
התקרית התרחשה בפינת הרחובות בר לב ומשה דיין בתל אביב. נהג האוטובוס, אימבדה מולחם (35), שיחזר אמש את שאירע בשיחה עם ynet. "עצרתי בתחנה ואנשים עלו, ופתאום שמעתי פיצוץ באוטובוס. בהתחלה חשבתי שמישהו נכנס בי מאחור", סיפר. "יצאתי החוצה וראיתי שני צעירים עומדים על המרפסת וצוחקים, ואז ראיתי איפה שהבקבוק פגע באוטובוס ואת האישה. היא הייתה בלחץ, והרגעתי אותה ואת הבן שלה".
לדבריו, זו לא הפעם הראשונה שאוטובוסים של המיזם מותקפים: "לפני שנה ניפצו את החלונות של האוטובוסים שלנו כשזרקו עליהם אבן, ולפני שלושה חודשים זרקו עליי שם תפוז. זה לא מפחיד אותי, אבל זה כן מפחיד נהגים ויש כאלו שעזבו את השירות. מה היה קורה אם הבקבוק היה פוגע לה בראש? זה היה הורג אותה".
2 צפייה בגלריה
"לטפל בפורעים ביד חזקה". סגנית ראש העיר תל אביב מיטל להבי
"לטפל בפורעים ביד חזקה". סגנית ראש העיר תל אביב מיטל להבי
"לטפל בפורעים ביד חזקה". סגנית ראש העיר תל אביב מיטל להבי
(צילום: דינה קליינמן)
להבי אמרה ל-ynet: "אנו נטפל בעניין בחומרה. אנחנו יודעים מאיזה בניין נזרק הבקבוק, ואפילו חושבים שיודעים מאיזו מרפסת. כמעט הייתה כאן פגיעה בבת אדם, צריך לגדוע את התופעה הזו. משטרת ישראל צריכה לחקור את המקרה ולטפל בפורעים ביד חזקה".
ממשטרת ישראל נמסר כי "התלונה שהוגשה תיבדק".
פורסם לראשונה: 20:05, 26.09.22