שתי תלמידות כיתה ח' אותרו השבוע שרועות על רצפת חדר השירותים בחטיבת ביניים בראש העין, לאחר שעל פי החשד שתו כמות גדולה של אלכוהול, אותה הבריחו לבית הספר בכוס תרמית. תלמידות אחרות שנכנסו במקרה לשירותים והבחינו בשתיים מעורפלות הכרה, הזעיקו את הצוות בבית הספר, והנערות טופלו.
בעקבות התקרית מנהל החטיבה שלח מכתב להורי התלמידים בבית הספר, וכתב כי "אירע מקרה חריג של הבאת אלכוהול. הדבר דווח לצוות בית הספר על ידי כמה תלמידות ותלמידים שהיו ערניים ועדים לשתייתו בשירותים". הוא הוסיף: "הנהלת בית הספר והצוות החינוכי פועלים הן במישור המשמעתי והן במישור החינוכי מול כל המעורבים. הפצת שמועות חסרות בסיס מסבה נזק, ויש להמתין לבירור העובדות".
2 צפייה בגלריה
אילוס אילוסטרציה יפן יפנים אלכוהול
אילוס אילוסטרציה יפן יפנים אלכוהול
השתיים נמצאו על ידי תלמידות אחרות שנכנסו במקרה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
2 צפייה בגלריה
המכתב של הנהלת בית הספר בנושא האלכוהול שהוסלק בכוס הטרמית
המכתב של הנהלת בית הספר בנושא האלכוהול שהוסלק בכוס הטרמית
"פועלים במישור החינוכי והמשמעתי". מכתב מנהל החטיבה להורי התלמידים בביה"ס
הורים לתלמידים בחטיבת הביניים אמרו כי "הילדים סיפרו לנו על המקרה, ועל כך שהבנות שמצאו את השתיים היו המומות לראותן במצב הזה". לדבריהם, "מדובר באירוע חמור מאוד. בבית הספר ובשכבת הגיל הזאת לא צריך להיות אלכוהול והם לא צריכים להיחשף לתלמידים שיכורים.
"אנחנו מקווים שיטפלו בנושא בחומרה כדי למנוע מקרים נוספים כאלה", אמרו ההורים. "מזעזע לחשוב שהילדים נחשפו למראה הקשה הזה של שתי הבנות בערפול חושים. יש שמועה שהן גם עישנו גראס, אבל אנחנו לא יודעים אם זה נכון. אם כן זה חמור הרבה יותר".
בעיריית ראש העין סירבו למסור איזה צעדים ננקטו נגד שתי התלמידות, ואמרו כי "הנושא מטופל על ידי הגורמים המקצועיים. אנו רואים בחומרה מקרה זה. מפאת צנעת הפרט, לא נוכל להרחיב בנושא".