1 צפייה בגלריה
זירת ניסיון האונס האלים בצומת מסמיה
זירת ניסיון האונס האלים בצומת מסמיה
צומת ראם
(צילום: גדי קבלו)
החלום לחסוך קצת כסף לחופש הגדול הפך לחלום בלהות עבור נערה בת 14, שניצלה מניסיון אונס אלים בצומת ראם בשבת בבוקר. הנערה, שהחלה לעבוד במכירת ג'חנון בצומת שליד קריית מלאכי, עמדה בדוכן, כאשר לפתע הופיע גבר בן 36, עצר את רכבו והתנפל עליה. הגבר חשוד שהכניס את הנערה למכוניתו בכוח, במטרה לאנוס אותה, תוך שהוא מכה אותה בחוזקה ומבצע בה מעשים מגונים.
אבל למרות הסיטואציה הקשה, הנערה גילתה תושייה שהדהימה אפילו את חוקרי המשטרה שגבו ממנה עדות ראשונית. תוך שהתוקף, בעל רקע פסיכיאטרי, מכה אותה בכל חלקי גופה, הנערה נאבקה בו והכתה אותו בחזרה. הנערה אף הצליחה לחייג לחברתה ולצרוח בטלפון לעזרה. המאבק נמשך 20 דקות, עד שלבסוף הגיע למקום המעסיק וניסה להשתלט על התוקף, אך ללא הצלחה.
החשוד נמלט מהמקום ונעצר תוך זמן קצר על ידי שוטרי משטרת קריית מלאכי. אתמול האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרו של התוקף בארבעה ימים. הנערה נחבלה בכל חלקי גופה וחשה טראומה. היא פונתה לבית החולים ועברה סדרת בדיקות ואתמול בבוקר שוחררה לביתה. הוריה שהיו בטיול באירופה ועודכנו על המקרה, עלו על הטיסה הראשונה לישראל.
"אני מכיר את הבת שלי, היא כל כך עדינה. אבל במקרה הזה היא עשתה דברים שאני פשוט לא מאמין. היא נאבקה בו והצילה את עצמה. רק בזכות התושייה שלה היא כאן איתנו ואנחנו לא קוברים אותה. מאיפה היה לה את האומץ להילחם בו בחזרה - את זה אני לא יודע, אבל היא פשוט גיבורה", סיפר אביה של הנערה בשיחה עם ynet ו"ידיעות אחרונות". "תוך כדי שהיא נאבקה בו, היא גם הצליחה לחייג לחברה ולקרוא לעזרה. קיבלנו אותה בחזרה בחיים. הוא פשוט התנפל עליה במכות איומות ונגע בה בכל גופה".
האב הנסער הוסיף כי "יש לנו שלושה ילדים, כל החיים אנחנו שומרים עליהם ורוצים שיהיה להם טוב, ופתאום מגיע חלאת אדם ומתנפל על הבת שלי. אני מבין שהבן אדם הוא בעל רקע פסיכיאטרי, אבל אני שואל איך קורה שמפלצת כזאת מסתובבת חופשי? מי הרופא שחתם שהוא יכול להיות חופשי, לנהוג בכביש ולפגוע באזרחים? זה פשוט מחדל. הוא רצח את הנפש של הבת שלי. הדבר היחיד שמנחם אותנו הוא שהיא כאן איתנו, בין החיים. כששמעתי אותה מספרת את מה שעבר עליה זה פשוט היה מצמרר".