2 צפייה בגלריה
סוהא מונזר זבאנה
סוהא מונזר זבאנה
סוהא מונד זבאנה
סוהא מונזר זבאנה, בת 14 מחיפה, התמוטטה בצהריים (שני) ומתה בעת שהייתה עם בני כיתתה בטיול שנתי בגליל המערבי. הנערה, יחד עם חבריה, הייתה במסלול קארטינג באזור אגם מונפורט שליד מעלות. היא נמצאה מחוסרת הכרה בתוך רכב קארטינג שלא היה בניסעה. ככל הידוע, בת ה-14 סבלה מבעיות לב.
אנשי הצוות במקום החלו בפעולות החייאה בהנחיית מד"א, עד הגעת הצוות הרפואי, שהמשיך בפעולות החייאה ופינה אותה למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב אנוש.
2 צפייה בגלריה
אגם מונפורט במעלות. ארכיון
אגם מונפורט במעלות. ארכיון
אגם מונפורט במעלות. ארכיון
(צילום: ניסן חנניה)
בבית החולים בנהריה עדכנו כי היא עברה במשך כשעה פעולות החייאה בשטח, משם הובלה לחדר טיפולים מורכב במיון ילדים, שם נשמכו פעולות ההחייאה עלייה במשך כ-20 דקות נוספות, עד שהצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותה. מהמרכז הרפואי נמסר: "אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות".
אביה של הילדה שמתה היום בטיול השנתי, הוא מורה לביולוגיה אהוב ומוערך בבית הספר הריאלי העברי בחיפה. בית הספר פרסם הודעת אבל: "אבל כבד ירד עלינו עם היוודע מותה בטרם עת של סוהא, בתו היחידה והאהובה של חברנו האהוב והיקר מונזאר זבאנה, תלמידת בית הספר האיטלקי במהלך טיול בצפון. מונזאר, כולנו המומים ומחבקים אותך ואת משפחתך, אנו נהיה לצדכם תמיד ונחבק אתכם לכל אורך הדרך הארוכה. לעום לא תצעדו לבד. כל אהבתנו ותנחומנו עימכם בשעה קשה זו".