תיעוד: חביב תוקפת באלימות את הקשיש
(צילום: מצלמות אבטחה)

תוקפת קשיש, קורעת ממנו את מכנסיו וגונבת ממנו 620 שקלים: יחידת התביעות המשטרתית של מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד מרינה חביב, בת 47 מנתניה, בגין תקיפת זקן שגרמה לחבלה וגניבה. חביב תקפה במקום אישה נוספת, והורשעה בעבר בתקיפת בן זוגה. צפו בתיעוד בפתח הכתבה.
לפני ארבעה ימים הגיע תושב נתניה בן 77 למתקן למיחזור בקבוקים. באותו הזמן הגיעה גם חביב, ניגשה לאישה שהייתה במקום וטענה בפניה כי היא גנבה את כספה, מיששה אותה והרימה את שמלתה במטרה לחפש כסף. כאשר לא מצאה דבר ניגשה לקשיש, טענה בפניו כי גנב את כספה, הכניסה את ידיה לכיסיו, קרעה את מכנסיו וניסתה לגנוב ממנו את כספו תוך שהקשיש מתנגד והודף אותה.
1 צפייה בגלריה
תיעוד: מרינה חביב בת ה-47 תוקפת באלימות גבר בן 77 בנתניה וגונבת את כספו
תיעוד: מרינה חביב בת ה-47 תוקפת באלימות גבר בן 77 בנתניה וגונבת את כספו
תיעוד התקיפה והגניבה
חביב לא הרפתה ממנו והחלה לתקוף אותו ולהכות אותו בכל חלקי גופו. לבסוף גנבה ממנו 620 שקלים למרות התנגדותו. הקשיש לקח מקל מטאטא וניסה לדחוף את חביב, ובתגובה היא לקחה בקבוק והכתה אותו בראשו. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקשיש חבלות ושריטות.
למקום הוזעקו שוטרי משטרת נתניה שפתחו בחקירה, גבו עדויות, לקחו צילומים ממצלמות האבטחה המתעדים את האירוע ועצרו את חביב. בעת מעצרה נמצאו ברשותה מאות שקלים, חלקם של הקשיש. בחקירתה בתחנה הכחישה חביב את המיוחס לה וטענה כי הקשיש גנב את כספה וניסה לאנוס אותה.
בעקבות ממצאי החקירה הגישה יחידת התביעות של משטרת מחוז מרכז לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד חביב, וביקשה לעצור אותה עד תום ההליכים. נגד חביב נטען כי בעבר הורשעה בתקיפה של בן זוגה, וכבר אז היא טענה בפניו כי גנב את כספה ותקפה אותו באופן חמור. בבקשה למעצרה נטען נגדה כי "מדובר במי שתוקפת אדם זקן ונוטלת את כספו, כאשר אין בין השניים הכרות מוקדמת. מדובר במי שמבצעת עבירות אלימות חמורה תוך שימוש בנשק קר".