4 צפייה בגלריה
הפצוע
הפצוע
"הוא השאיר את הטלפון שלו בארגז כדי שיהיה קל לאתר אותם". עמי עידן על הטנדר של החשודים, אתמול
עמי עידן בן ה-49 מרמת השרון פונה אמש (ראשון) לבית החולים מאיר בכפר סבא לאחר שלדבריו נאבק עם גנבים ברחוב מגוריו. בתגובה, הם דקרו ודרסו אותו. "היה לי מזל שזה הסתיים ככה. זה יכל להסתיים גרוע יותר", אמר עידן שנפצע באורח קל. לדבריו, התקיפה התרחשה לאחר שהבחין בטנדר שעליו העמיסו כמה חשודים רכוש שנגנב מבניין. הוא החליט שלא להבליג ולצלם את הטנדר, ובתגובה החשודים נסעו לאחור וניסו לדרוס אותו.
"עמי טיפס על ארגז הטנדר כדי לעצור אותם והם התחילו לנסוע בפראות ולעצור עצירות פתאומיות על מנת לנסות להעיף אותו מהרכב, אך ללא הצלחה", סיפר גיסו אלי שמעונוב. "בשלב מסוים הוא מצא ברזל בארגז ודפק על החלון האחורי עד שהוא נשבר. שני החשודים עצרו וירדו מהטנדר. אחד מהם תפס את עמי והשני דקר אותו במספריים".
4 צפייה בגלריה
הפצוע בבית החולים
הפצוע בבית החולים
"אחד מהם תפס את עמי, והשני דקר אותו במספריים". הפצוע בבית החולים, אתמול
שמעונוב המשיך לספר את שאירע, ואמר כי "אחר כך הם זרקו אותו מהטנדר, אך עמי הצליח לתפוס ברגל של אחד החשודים. לאחר שאחד השכנים צעק לו לעזוב, הוא הרפה והם פתחו בנסיעה - ודרסו לו את היד כשהוא על הרצפה. הם ברחו, אך עמי השאיר את הטלפון שלו בארגז כדי שיהיה קל לאתר אותם".
עידן מתגורר ברחוב סמטת אופיר שבשכונת מורשה ברמת השרון, שם מבוצעות עבודות פינוי-בינוי. גיסו, שמתגורר גם הוא ברחוב, סיפר כי "יש לנו מכת גניבות כבר יותר מחודש. אנשים נכנסים וגונבים חלונות, ברזלים, קולטי שמש ומזגנים - מכל הבא ליד". שמעונוב ציין כי "לפני כשבועיים גנבו את צנרת הגז והייתה דליפה. אם היה ניצוץ אש כל הבניין היה הולך".
4 צפייה בגלריה
הפצוע בבית החולים
הפצוע בבית החולים
לאחר שנדקר, החשודים גם דרסו את ידו של עידן
לדברי הגיס, "מפחיד מה שקורה פה וזה כל הזמן חוזר על עצמו. באים ערבים וגונבים. אני אישית עזבתי את הרחוב לפני שבועיים, אי אפשר לחיות ככה בפחד". לדבריו, "פנינו לחברת הבנייה שעושה את הפינוי-בינוי כדי שתציב שמירה, אבל כלום לא נעשה".
מבית החולים נמסר כי עידן "ככל הנראה נפגע מרכב במהלך האירוע. הוא הגיע לבית החולים כשהוא סובל משתי דקירות בראשו ובגפיים העליונות. מצבו קל והוא עובר סדרת בדיקות ועדיין נמצא במהלך בירור".
פורסם לראשונה: 23:58, 28.05.23