ויכוח סוער פרץ אתמול (שלישי) בישיבה הקבועה של מועצת העיר מגדל העמק. ראש העיר אלי ברדה ביקש לעלות את שכרה של היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד מיסא שחברי מנצרת, ונתקל בהתנגדות חריפה מצד חבר מועצת העיר מטעם ש"ס ברוך אביסרור. "היא נטע זר, לא צריכה להיות פה בעיר הזו בכלל, אם זו הייתה מישהי אחרת הייתי נותן לך תוספת של 15%, התפקוד שלה מתחת לכל ביקורת", תקף.
"חייבים לתת לה את זה? למה לתת לה?", שאל בכעס אביסרור בדיון שהועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של העירייה. משרד הפנים אישר לעו"ד מיסא תוספת לשכר של 5%. היא כנהוג, התבקשה לצאת מהאולם שבו התקיים הדיון על שכרה.
"לדעתי היא גרועה ביותר, מה שהיא הוציאה זה הכתם של העיר. היא הוציאה שני צווי הריסה לבית כנסת חב"ד ולבית חב"ד! היא שומרת עליי? תתביישו לכם שנתתם לה לעשות דבר כזה", הטיח אביסרור. אחד מחברי המועצה ניסה לפייסו: "זה ט' באב". אך אביסרור ענה לו בזעם: "מה היא קשורה לט' באב? היא הסיבה לט' באב!".
2 צפייה בגלריה
אחד העובדים בישיבת מועצת עיריית מגדל העמק: לא לתת העלאה ליועמ"שית של העיר כי היא ערבייה
אחד העובדים בישיבת מועצת עיריית מגדל העמק: לא לתת העלאה ליועמ"שית של העיר כי היא ערבייה
חבר המועצה אביסרור. "לא חוזר מדבריי"
(צילום: עיריית מגדל העמק )
2 צפייה בגלריה
אלי ברדה
אלי ברדה
ראש העיר ברדה. "מגנה את הדברים שנאמרו בעידנא דריתחא"
(צילום: דוברות עיריית מגדל העמק)
הדברים הובילו לעימות קשה בין נציגה של ש"ס לראש העיר ברדה, שגינה את האמירות פעם אחת פעם וביקש מאביסרור לחזור בו מדבריו. "זה לא שיח ראוי. יש מחלוקת בעניין מסוים, לא צריך להפוך את זה לעניין אישי, לא עדתי ובטח לא לאומי. אני מגנה את הדברים תרשה לי לחלוק עליך ורוב האנשים כאן חולקים עליך. אתה בדעת מיעוט, אני מבקש ממך דרך ארץ, כל הסיבות האלה מחייבות אותנו, בעידנא דריתחא נפלטו לך דברים", אמר ברדה. אביסרור תקף בתגובה: "למה צריך לתת לה תוספת בעיקר כשמהמנכ"ל אומר שזו לא חובה? לא חוזר בי".
אחד מחברי המועצה התייחס לאירוע, ואמר: "זה היה אירוע מביש, התנפלות על היועצת המשפטית של העירייה, היא הייתה כל הזמן הזה מחוץ לישיבה, אבל ברור שהיא צפתה בזה כי הכל משודר באון ליין".
עיריית מגדל העמק מסרה: "כל מה שהיה לאלי להגיד נאמר בדיון בשידור החי בפייסבוק". ברוך אביסרור, מסר בתגובה: "אני לא זוכר, תגיד מה אתה רוצה, תשמיע לי את ההקלטה".