2 צפייה בגלריה
אבי חימי
אבי חימי
אבי חימי
(צילום: מוטי קמחי)
עורכת הדין הילה יחזקאל, שהתלוננה בעבר נגד אבי חימי והובילה להתפטרותו מתפקיד ראש לשכת עורכי הדין, נחקרה ביום חמישי האחרון ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בחשד להפצת סרטון אינטימי שלו.
לפי החשד, יחזקאל העבירה את הסרטון לעורך דין אחר שמקורב אליה - בזמן שחימי עוד היה ראש הלשכה. היא נחקרה אחרי שחימי הגיש נגדה תלונה בנושא, ובתום החקירה שוחררה לביתה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד הילה יחזקאל
עו"ד הילה יחזקאל
עו"ד הילה יחזקאל
(צילום: רועי עידן)
חימי, נזכיר, נחקר ביוני האחרון - כמעט חצי שנה אחרי שהתפטר מראשות הלשכה - בחשד להטרדה מינית והפרת אמונים. יחזקאל, נזכיר, טענה כי במהלך שיחת וידאו עמה הוא חשף את איבר מינו. לאחר התפטרותו אמר חימי שהקשר עם יחזקאל נמשך שלוש-ארבע שנים. "אי אפשר לומר עליי שאני עבריין מין או שעשיתי מעשה מגונה", אמר אז. "אני צריך לתת דין וחשבון לאשתי ולבנותיי. כשלתי שלא נהגתי בצורה נכונה, אבל זה היה קשר בהסכמה בין שני אנשים בוגרים".
עורכת הדין עצמה אמרה אז כי הייתה זקוקה להמלצה מחימי מכיוון שרצתה להתמנות לשופטת. "היה אדם בעל מעמד שמרשה לעצמו לנהוג באופן שבו מצופה מגברים לא לנהוג בנשים תחת מרותם, נשים שזקוקות להם בהיבט המקצועי", טענה. "ראיתי שהיו תהיות - אז כן, ניתקתי את השיחה אחרי לא הרבה זמן. לקח לי כמה רגעים לעכל את מה שאני רואה. זה לא היה מראה קל, אלא משהו שמהווה הטרדה ואי-נוחות לכל אישה, בכל גיל ובכל מעמד".