שני אחים בני 22 ו-25 ממזרח ירושלים מואשמים כי ניסו לדרוס ולרצוח אדם שעמו היו מסוכסכים. בתיעוד דרמטי של ניסיון הרצח נראית המכונית שבה נסעו השניים נוסעת מאחורי הקורבן בזמן שזה משוחח בטלפון. רגע לפני שנפגע והועף באוויר, עוד הספיק האיש להפנות מבט אחורה ולראות את המכונית שועטת לעברו. צפו בתיעוד בפתח הידיעה.
נגד שני האחים הגישה הבוקר הפרקליטות כתב אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים. סעיפי האישום נגדם כוללים ניסיון רצח, הפקרה אחרי פגיעה וגרימת נזק לרכוש. החקירה שהובילה לכתב האישום נפתחה בעקבות תלונה שהגיש האיש שנדרס בשבוע שעבר. במסגרת החקירה אספו החוקרים את הראיות, כולל תיעוד הדריסה, והצליחו להתחקות אחר שני החשודים.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מאירוע הדריסה
תיעוד מאירוע הדריסה
הקורבן מועף באוויר לאחר הפגיעה. מתוך תיעוד הדריסה
2 צפייה בגלריה
תיעוד מאירוע הדריסה
תיעוד מאירוע הדריסה
רגע לפני הוא עוד הספיק לראות את המכונית שעוטת לעברו
על-פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביעד דוויק, בין הנאשמים לקורבן קיים סכסוך מזה מספר שנים. האירוע התרחש ביום שלישי שעבר: אז נסעו הנאשמים בכביש בתוך הכפר בית סאחור הסמוך לבית לחם. באותה עת הלך המתלונן בשולי הכביש. הנאשמים הבחינו בו והמשיכו בנסיעתם. בשלב כלשהו, כך לפי האישום, החליטו לדרוס את המתלונן במהירות וזאת על מנת להמיתו.
בעקבות כך חזרו הנאשמים למקום בו ראו את המתלונן, וכאשר התקרבו אליו האיץ הנהג את מהירות הרכב ופגע במתלונן במהירות בחלק האחורי של גופו. כתוצאה מכך, נזקק המתלונן לטיפול רפואי, לאחר שסבל משברים באגן וחבלת ראש. בשלב זה הנאשמים נסעו במהירות ונמלטו מהמקום.
אחיו של המתלונן שהבחין במתרחש נסע אחרי הנאשמים במטרה לעצור אותם, ובשלב מסוים הסיט אחד האחים הנאשמים את הרכב בו ישבו, ופגע בכלי הרכב של אחיו של המתלונן, ואז נמלט מהמקום.
"משטרת ישראל תמשיך לפעול ביד קשה נגד עבריינים הפוגעים בשלומו וביטחונו של הציבור, ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות עימם את הדין", אמר פקד שמואל אשכנזי, קצין החקירות של תחנת עציון.