2 צפייה בגלריה
האלה שאיתה הבן מהגליל הכה את אביו
האלה שאיתה הבן מהגליל הכה את אביו
האלה שאיתה הכה הבן את אביו
צעיר בן 25 מהגליל מואשם כי הכה את אביו עם אלה גדולה מכיוון שהעיר לו על דליפת ברז ביחידת הדיור שלו. כך עולה מכתב האישום שהגיש אתמול (שני) עו"ד פקד איתי משה וחניש מלשכת התביעות של המחוז הצפוני של המשטרה לבית משפט השלום בנצרת. הוא מואשם בתקיפה הגורמת חבלה של ממש.
"לפני מספר ימים קיבלנו תלונה מתושב הגליל שטען שבנו תקף אותו באלימות קשה וגרם לו לחבלות קשות בכל חלקי גופו", סיפרה רפ"ק רחלי בנימין, קצינת חקירות בכירה במרחב העמקים. "במהלך גביית העדות סיפר האב שבנו מתגורר ביחידת דיור צמודה אליו, והוא הבחין שהברז בדירת הבן דולף לאורך זמן. האב ניסה להעיר לבנו כדי לחסוך במים, ואז הבן גלגל אותו מכל המדרגות, התנפל עליו עם אלה וחבט בו. זעזע אותי לראות את האלה בעיניים ולראות שאדם מבוגר הותקף באכזריות כזו, ועוד על ידי בנו".
המשטרה עצרה את הבן, והוא אישר בחקירתו שהיה ויכוח בינו לבין אביו, אך הכחיש את התקיפה. במשטרת העמקים לא האמינו לגרסתו, והוחלט להגיש נגדו כתב אישום. במשטרה ציינו כי לא היו תלונות קודמות נגד הבן על תקיפת אביו.
התובע הגיש בקשה להארכת מעצרו של הבן עד לתום ההליכים. "כתוצאה ממעשיו נגרמו לאב סימנים כחולים בצלעות, סימן כחול על הזרוע, פצע מדמם באמת היד ונפיחות ביד, והוא פונה למרכז הרפואי פוריה בטבריה לטיפול", ציין בכתב האישום.