"שברו את החלון והציתו את חדר ההנהלה": תלמידים ומורים בקלנסווה הגיעו הבוקר (ראשון) לבית הספר לקראת היום השני לשנת הלימודים, וגילו כי חדר ההנהלה נשרף במהלך הלילה. המשטרה פתחה בחקירה, ונבדק חשד כי מדובר בהצתה.
עבד אל באסט סלאמה, ראש העיר קלנסווה, אמר כי "עוד לא ברורה לנו הסיבה לשריפה, ואנחנו מחכים לתוצאות החקירה". אחד ההורים הוסיף: "ראיתי את הנזק. היו כאן פושעים ששברו את החלון והציתו את חדר ההנהלה, זה מעשה חמור שלא ניתן לעבור עליו בשתיקה. חובה לעצור את המבצעים לפני שהם יפגעו בעוד בתי ספר".
2 צפייה בגלריה
שריפה בבית ספר בקלנסווה
שריפה בבית ספר בקלנסווה
החדר שנשרף
אחת התלמידות בבית הספר, שגילתה בבוקר אודות השריפה, סיפרה כי "אני ועוד כמה תלמידים הגענו יחד לבית הספר. היינו שמחים ללמוד, אבל לצערי מצאנו חדר שרוף. זה מאוד מעצבן. שנת הלימודים עוד לא התחילה וכבר פגעו בבית הספר".
בנוסף, מחשבים נגנבו מבית ספר אחר - ושוטרי תחנת טייבה שנערכו לפתיחת שנת הלימודים עצרו את החשוד בגניבה. השוטרים הוזעקו למקום עם קבלת דיווח על גבר שגנב את המחשבים ונמלט, וכעבור זמן קצר עצרו תושב העיר (46) בחשד למעשה.
בחיפוש בביתו של החשוד נמצאו המחשבים, והוא הובא לחקירה בתחנה. בסיום החקירה יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו על פי חומר הראיות בתיק.