רצח שני בתוך שבוע בעיר טייבה. יוסף רפעת חאג' יחיא, תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, נורה אתמול (חמישי) למוות, שבוע אחרי שסופיאן חסיאן (47), תושב קלקיליה ואב לתשעה, נרצח אף הוא ביריות בעיר וגופתו נשרפה בתוך רכב. המשטרה הוציא צו איסור פרסום על פרטי חקירת הרצח של חאג' יחיא. "רצחו בדם קר אדם מהטובים ביותר", אמרו בעיר.
1 צפייה בגלריה
 יוסף חאג' יחיא נרצח בטייבה
 יוסף חאג' יחיא נרצח בטייבה
יוסף רפעת חאג' יחיא. נרצח ביריות
בינתיים, היחידה החוקרת יל"פ שרון פענחה רצח קודם שהתבצע בעיר. בבית משפט המחוזי בפתח תקווה הוגש כתב אישום נגד כיפאח בראנסי (33) הנאשם כי רצח לפני כחודשיים וחצי את אמיר עבד אל-קאדר, צעיר שהיה בשנות ה-20 לחייו, על רקע סכסוך ששורשיו אינם ברורים.
על פי כתב האישום, ביום האירוע הנאשם הוריד את לוחיות הרישוי המשוכפלות מרכבו והתקין במקומן לוחיות רישוי משוכפלות אחרות. בהמשך נכנס לרכבו אדם נוסף שזהותו אינה ידועה, והשניים עקבו אחרי אמיר המנוח בנסיעה בטייבה. כשאמיר עצר בתחנת דלק, הנאשם והאדם האחר התקרבו לרכבו, והנאשם ירה בפלג גופו העליון מטווח קצר. מותו של אמיר נקבע במקום.
הנאשם והאדם שהיה עימו נמלטו מהמקום בנסיעה מהירה, תוך נהיגה פרועה ומהירה ועקיפה אל הנתיב הנגדי - שאילצה את הרכב שנסע ממולו לרדת אל שולי הכביש. למחרת הנאשם, או אדם אחר מטעמו, הצית את רכבו בשטח פתוח בקלנסוואה כדי להקשות את לכידתו. את החקירה ניהלה משטרת טייבה.

באירוע אחר, היחידה החוקרת במשטרת טירה פענחה אירוע דריסה ואיום ברצח שהתרחש לפני כשבועיים. כתב אישום הוגש לבית משפט השלום בכפר סבא על ידי יחידת התביעות במחוז מרכז. על פי כתב האישום ב-10 בדצמבר, פרץ ויכוח בין הנאשם למתלונן על רקע רצונו של המתלונן כי הנאשם יעזוב את ביתו לאחר שהתערב בעימות בין המתלונן ואחיו.
אחרי מספר ימים המתלונן רכב על אופניים חשמליים, וכשהנאשם הבחין בו, הוא האיץ את מהירות הנסיעה ברכבו, עלה על המדרכה ופגע בו באורח בינוני. באותה נקודה, הנאשם יצא מרכבו, רץ לכיוון המתלונן תוך שהוא מחזיק בידו כלי חד, וצעק: "אני ארצח אותך". המתלונן אחז בפח אשפה שהיה במקום במטרה להגן על עצמו - והצליח להימלט אל ביתו.